Η Porsche γυροφέρνει καιρό τώρα το ενδεχόμενο hypercar, φουντώνοντας φήμες και ενδιαφέρον πέρσι με την παρουσίαση του Mission X. Την πιο χειροπιαστή ένδειξη πως το Τσουφενχάουζεν ψάχνεται με ένα τέτοιο σενάριο, από εποχής 918 Spyder. Όπως δηλώνουν οι Γερμανοί πάντως, αν υλοποιηθεί κάτι τέτοιο θα είναι αποκλειστικά τετρακίνητο, ακολουθώντας το παράδειγμα της 918.
Ο project manager του πρωτοτύπου, Michael Behr, μίλησε στο Which Car για την προοπτική εξέλιξης ενός νέου hypercar, εξηγώντας παράλληλα την ανάγκη συνδυασμού του με τετρακίνηση παρότι το Mission X είναι πισωκίνητο: «Από τη στιγμή που μιλάμε για ηλεκτρικό αυτοκίνητο, θες όλους τους τροχούς ενεργούς στην κίνησή του ώστε να έχεις μεγαλύτερη ανάκτηση ενέργειας. Κάτι που χρειάζεσαι στο Nurburgring, για παράδειγμα, προκειμένου να μην αδειάσει η μπαταρία μετά από ένα γύρο». Ο Behr αναφέρει 3 γύρους σε full attack προσέγγιση, που και πάλι είναι πολύ λίγη αυτονομία (21 χλμ. ο γύρος, 63 χλμ. με τέρμα γκάζι). Αλλά βέβαια, ο Γερμανός μιλάει για γύρους στο απόλυτο όριο, με οδηγό που ξέρει τι κάνει και απομυζά μέχρι την τελευταία ρανίδα ισχύος του αυτοκινήτου.
Υπό κανονικές συνθήκες η αυτονομία θα είναι σημαντικά υψηλότερη, αλλά η Porsche δεν έχει σκοπό να κυνηγήσει τεράστια νούμερα. Προτεραιότητα, εφόσον δοθεί το «OK» για παραγωγή, είναι να διατηρηθεί το βάρος όσο χαμηλότερα γίνεται και η εξασφάλιση κορυφαίων δυναμικών χαρακτηριστικών. Συνεπώς απορρίπτεται εν τη γεννέσει της η σκέψη για τοποθέτηση μεγάλης μπαταρίας, η οποία ούτως ή άλλως δεν θα χώραγε (4.498 χλστ. το μήκος του Mission X, 2.703 χλστ. το μεταξόνιο). Ο Behr αποσαφήνισε πως η ενδεχόμενη έκδοση παραγωγής θα έχει μακρύτερο μεταξόνιο, αλλά και ύψος (για να χωράνε δυο επιβάτες με κράνος).
Την ίδια ώρα, πάντα με το «αν» κυρίαρχο πάνω από το όλο project, το Mission X παραγωγής θα πρέπει να παράγει περισσότερη κάθετη δύναμη από την 911 GT3 RS, να έχει αναλογία κιλών ανά ίππο στο 1:1 και να φορτίζει με τη διπλή ισχύ της Taycan Turbo S (320 kW, 10-80% σε 18 λεπτά με ταχυφορτιστή). Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Mission X παραμένουν επτασφράγιστο μυστικό, καθώς το μόνο που γνωρίζουμε είναι ότι κινείται από ηλεκτροκινητήρες. Το επίπεδο των ηλεκτρικών hypercar έχει ξεπεράσει καιρό τώρα τα 1.000 άλογα, οπότε η υπέρτατη Porsche θα πρέπει να κινείται στους 1.200-1.500 ίππους για να μπορεί να σταθεί δίπλα στο Rimac Nevera, ας πούμε. Όπως και όσο γκάζι να ‘χει, η τελική απόφαση για την παραγωγή ή όχι της hyper-Porsche θα ληφθεί εντός του έτους.