Η Porsche Taycan βρίσκεται στην αγορά από το 2019, οπότε ώρα της ήταν για ένα φρεσκάρισμα. Το Τσουφενχάουζεν, ωστόσο, πήρε την απόφαση να προβεί σε δραστικές αναβαθμίσεις και όχι να περιοριστεί σε ένα απλό facelift. Λέγοντας «δραστικές αναβαθμίσεις» εννοούμε εντυπωσιακές αυξήσεις στα νούμερα ιπποδυνάμεων, που πλέον κορυφώνονται στα 952 άλογα!
Στο αισθητικό σκέλος συναντάμε τα καθιερωμένα στοιχεία μιας ανανέωσης, που περικλείει ανασχεδιασμένα γραφικά στα LED των φωτιστικών σωμάτων (HD Matrix μπροστά, 3D απεικόνιση πίσω), νέα χρώματα στις επιλογές των αγοραστών και διαφορετικά σχέδια για τις ζάντες (ειδικά σχεδιασμένες βάσει αεροδυναμικής, μάλιστα). Turbo και Turbo S διαχωρίζονται από τις υπόλοιπες Taycan μέσω και των «Turbonite» πινελιών, οι οποίες περιλαμβάνουν ανθρακί-μαύρα στοιχεία σε διάφορα σημεία του αμαξώματος (σήμα, τροχοί κλπ). Ανάλογης έκτασης η διαφοροποίηση και εντός, όπου η διάταξη με τις τριπλές οθόνες συνεχίζει και πλαισιώνεται από αναβαθμισμένες επενδύσεις, καλύτερα γραφικά και βελτιωμένη απόδοση του συστήματος πολυμέσων.
Εκεί που επικεντρώθηκαν οι άνθρωποι της Porsche ήταν στην ουσία, ήτοι τους ηλεκτροκινητήρες και τις μπαταρίες. Καταρχάς η βασική Taycan κερδίζει 80 ίππους, φτάνοντας συνολικά τα 488 άλογα και κατεβάζοντας το χρόνο για το 0-100 χλμ./ώρα κατά 0,6 δλ., στα 4,5 δλ. Από εκεί η ανακοίνωση της Porsche μας πάει κατευθείαν στην κορυφαία Turbo S, οπότε για τις Taycan 4S και Turbo επιφυλασσόμαστε. Η Turbo S λοιπόν βλέπει την ισχύ της αρχικά να αυξάνεται κατά 109 άλογα, χάρη στον ισχυρότερο πίσω ηλεκτροκινητήρα, φτάνοντας τους 870 ίππους. Με τη χρήση του launch control η απόδοση του συστήματος παίρνει άλλα 82 άλογα, προκειμένου να ενισχύσει την επιτάχυνση, αριθμώντας συνολικά 952 άλογα! Κάπως έτσι ο χρόνος για το 0-100 χλμ./ώρα πέφτει στο καταιγιστικό νούμερο των 2,3 δλ, που καθιστά την Taycan Turbo S ως την ταχύτερη Porsche όλων των εποχών! Εξυπακούεται, δε, πως οι 952 ίπποι επίσης συνιστούν ιστορικό υψηλό για τη φίρμα από τη Στουτγκάρδη, ρίχνοντας 60 ίππους στην 918 Spyder (890 άλογα).
Βελτιώσεις έχουμε και στον τομέα της φόρτισης, όπου πλέον η Taycan υποστηρίζει μέχρι 400 kW μέσω της ανάκτησης ενέργειας. Η πλατφόρμα των 800 Volt επιτρέπει φόρτιση έως 320 kW (+50 kW σε σχέση με πριν) όταν συνδέεται στην πρίζα, κατεβάζοντας το χρόνο για το 10-80% στα μόλις 18 λεπτά – αρκεί φυσικά το αυτοκίνητο να είναι συνδεδεμένο σε ταχυφορτιστή.