Πάνε 9 χρόνια από όταν τελευταία φορά το Τσουφενχάουζεν συναρμολόγησε 918 Spyder, όμως ακόμα σήμερα μιλάμε για το μοναδικό hypercar της Porsche. Διάδοχος μπορεί να υπάρξει κάποια στιγμή, αλλά σίγουρα σε αρκετά διαφορετική μορφή από την 918. Υβριδικός θα είναι δεδομένα, με αγωνιστικών καταβολών ατμοσφαιρικό V8 που στροφάρει μέχρι σχεδόν τις 9.000 σ.α.λ., σίγουρα όχι. Και ενδεχομένως, δύσκολα να τον δούμε στα χρώματα της Gulf.
Το ιστορικό livery της αμερικανικής εταιρίας πετρελαιοειδών άφησε εποχή τις δεκαετίες του 70 και του 80, ιδίως ντύνοντας την 917 στις 24 Ώρες του Le Mans. Η 918 δεν θα μπορούσε να μη φορέσει την εμβληματική φορεσιά, σε εξαιρετικά περιορισμένο αριθμό αντιτύπων όμως. Βασικά μόνο δυο από τις συνολικά 918 Γερμανίδες που παρήχθησαν, εκ των οποίων οι 230 με το πακέτο Weissach, έβαλαν τη μπλε-πορτοκαλί «φόρμα». Μία εξ αυτών βγαίνει στο σφυρί, με τις τιμολογιακές προσδοκίες αυτονόητα να κυμαίνονται σε επταψήφια νούμερα.
Η εν λόγω 918 Spyder είναι η υπ’ αριθμόν 325, μοντέλο του 2015, και δεν έχει ούτε 610 χλμ. στο κοντέρ. Τα 376 μίλια που αναγράφει το οδόμετρο αντιστοιχούν σε 605 χλμ., οπότε μιλάμε για κυριολεκτικά άστρωτο και άθικτο αυτοκίνητο. Κρίμα για τον 4.6 V8 των 600 ίππων στις 8.700 σ.α.λ.. κρίμα και για τους δυο ηλεκτροκινητήρες των 290 ίππων. Μόνη ελπίδα ο καινούργιος ιδιοκτήτης να εξερευνήσει την κορυφαίου επιπέδου δυναμική του γερμανικού hypercar, όπως εκφράζεται συνδυαστικά από τα 890 άλογα και τα 1.280 Nm, που το εκτοξεύουν στα 100 χλμ./ώρα από στάση εντός 2,6 δλ. και μέχρι τα 350 χλμ./ώρα. Ειδικά η επιτάχυνση άνετα στέκεται δίπλα στα χαρακτηριστικά των σύγχρονων και παντοδύναμων hypercars των 1.500-2.000 ίππων.
Στα ίδια επίπεδα (αν όχι υψηλότερα) θα κυμανθεί και η τιμή, με τις εκτιμήσεις να θέλουν την Gulf 918 Spyder να πωλείται μεταξύ 2,5 και 3 εκατ. δολαρίων (2,3 – 2,76 εκατ. ευρώ).