Η Kia ανανεώνει το EV6 και το ενσωματώνει στη νέα σχεδιαστική της ταυτότητα, που λανσαρίστηκε από την ηλεκτρική ναυαρχίδα EV9. Μια ταυτότητα που χαρίζει ακόμα πιο επιθετικές γραμμές στο ήδη αιχμηρότατο EV6, δημιουργώντας ένα από τα πιο καθηλωτικά σχήματα της αγοράς.
Το νέο EV6 διακρίνεται κατευθείαν από το διαφορετικό εμπρός μέρος, όπου τα γωνιώδη και περίτεχνα LED ημέρας συνδυάζονται με ανάλογες ακμές στους νέους προφυλακτήρες, την ώρα που πλέον ενώνονται μεταξύ τους μέσω LED λωρίδας στο κάτω μέρος της μάσκας. Τα νέα χρώματα στο αμάξωμα και τα σχέδια για τις 19άρες ή 20άρες ζάντες αλουμινίου επίσης είναι παρόντα, ενώ πίσω μια ελαφρά αναδιαμόρφωση του προφυλακτήρα κάνει τη διαφορά σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο.
Αρκετά εκτενέστερες οι αλλαγές στο εσωτερικό, όπου πέρα από τις διαφορετικές αποχρώσεις στις νέες επενδύσεις και τα ποιοτικότερα υλικά, συναντάμε το ανασχεδιασμένο τιμόνι και την ενιαία κυρτή οθόνη που κυριαρχεί στο πάνω μέρος του ταμπλό. Η Kia αναφέρει παράλληλα ψηφιακό κεντρικό καθρέπτη (με κάμερα δηλαδή), καλύτερο head-up display, στάνταρ Apple CarPlay και Android Auto, αλλά και σύστημα πλοήγησης επαυξημένης πραγματικότητας σαν αυτό που πρωτογνωρίσαμε στα μοντέλα της Genesis.
Στα μηχανικά μέρη η κυριότερη διαφορά εντοπίζεται στη μπαταρία, όπου τώρα αναλαμβάνει η μεγαλύτερη μπαταρία των 84 kWh και αντικαθιστά την προηγούμενη των 77,4 kWh. Η αύξηση στη χωρητικότητα έχει τις ανάλογες, ευεργετικές, επιδράσεις στην αυτονομία, καθότι η Kia αναφέρει πως οι πισωκίνητες εκδόσεις με τις 19άρες ζάντες φτάνουν ως τα 494 χλμ. με μια φόρτιση, αντί 475 χλμ. που ήταν μέχρι πρότινος (στην Κορέα, τα ευρωπαϊκά νούμερα θα ακολουθήσουν αργότερα). Η μεγαλύτερη συστοιχία επιτρέπει ισχύ φόρτισης έως 350 kW, κάτι που της επιτρέπει να γεμίζει από 10 σε 80% εντός 18 λεπτών.
Από πλευράς κινητήρων και ιπποδυνάμεων τώρα, τα πράγματα μένουν ως είχαν. Οι μονοκινητήριες και πισωκίνητες εκδόσεις έχουν ένα μοτέρ 228 ίππων και 350 Nm στον πίσω άξονα, ενώ οι δικινητήριες μοτέρ και μπροστά με συνολική ισχύ 325 ίππων και 605 Nm. Πληροφορίες δεν έχουμε ακόμα για το GT, αλλά δεν αποκλείεται να ανέβει από τα 585 στα 610 άλογα φτάνοντας στα επίπεδα του αδερφού Hyundai Ioniq 5 N.