H Kia αποκάλυψε πέρσι, περίπου τέτοιο καιρό, το μεγαλύτερο ηλεκτρικό μοντέλο της γκάμας, σε ένα φουτουριστικό και τεχνολογικά προηγμένο πακέτο. Το EV9 διακρίνεται για τη σχεδίαση και τις εφαρμογές που προσφέρει, ενώ στο εγγύς μέλλον θέλει να κάνει το ίδιο και με τις οδηγοκεντρικές συγκινήσεις. Η κορυφαία έκδοση GT θα αναλάβει το εν λόγω καθήκον, με δύναμη που οι ίδιοι, οι Κορεάτες, ανακοινώνουν πως θα προσφέρει απίστευτα άλογα.
Κατά τη διάρκεια της ομιλίας του CEO στο Investor Day, αποκαλύφθηκε πως το επερχόμενο EV9 GT «θα έχει τρομερή ιπποδύναμη». Λεπτομέρειες ακόμα δεν ανακοινώνονται, όμως μπορούμε να υποθέσουμε πού θα κινηθεί το κορυφαίο EV9. Μέχρι στιγμής, το ανώτερο που έχουμε δει σε ισχύ από ηλεκτρικό της Kia είναι τα 585 άλογα. Τόσο παράγουν οι δυο ηλεκτροκινητήρες στο EV6 GT, ωστόσο στο Ioniq 5 N εκτινάσσονται στα 650 άλογα (με overboost, 605 κανονικά). Συνεπώς πανεύκολα συμπεραίνουμε πως η βάση του EV9 GT, θα είναι οι 585 ίπποι του EV6 GT, με την πιθανότητα για τις 600άρες του Ioniq 5 N πέρα για πέρα βάσιμη. Από την άλλη, όμως, ενδέχεται να δούμε ακόμα πιο «τρελά» πράγματα από τους Κορεάτες.
Στο EV6 GT ο ισχυρότερος κινητήρας των πισωκίνητων εκδόσεων, απόδοσης 217 ίππων, παίρνει θέση στον εμπρός και πλαισιώνεται από έναν ακόμα πιο δυνατό 367 ίππων πίσω. Φήμες από την Κορέα αναφέρουν πως η Kia εξετάζει το ενδεχόμενο να βάλει το ίδιο, πανίσχυρο, μοτέρ και μπροστά στο EV9 GT. 2 x 367 ίππους δηλαδή, για μια συνδυαστική απόδοση άνω των 730 ίππων! Σενάριο που φαντάζει μεν μακρινό, αλλά προς το παρόν δεν αποκλείεται κιόλας. Το σημαντικά μεγαλύτερο βάρος, εξάλλου, θα έκανε πολύ χρήσιμο ένα «boost» στην ισχύ.
Το rendering του Kelsonic διακρίνεται για τα φουσκώματα στα φτερά και τις 22άρες πολυάκτινες ζάντες, με τα πρώτα να είναι σίγουρα για την έκδοση παραγωγής. Πότε την περιμένουμε; Λίγο μετά το πέρας του καλοκαιριού, ενδεχομένως και μέσα σε αυτό.