Η E36 είναι η πιο παρεξηγημένη M3 όλων, συμπεριλαμβανομένης της F80 που σύστησε την υπερτροφοδότηση. Έχοντας την ατυχία να βρεθεί ανάμεσα σε δυο από τις καλύτερες BMW, όχι απλά M3 ή BMW M, όλων των εποχών (βλέπε M3 E30 και E43), οι κριτικές και η αποδοχή από τον κόσμο την αφήνουν ακόμα σήμερα παραπονεμένη. Κανένα πρόβλημα δεν έχει μια λευκή 36άρα στα χρώματα της M Sport, ωστόσο, να ξεπερνά τις 70.000 ευρώ σε δημοπρασία και να πηγαίνει καθοδόν για τις 75.000-80.000!
Η Alpine White «Μπέμπα» δανείζεται το χρωματικό συνδυασμό της σπάνιας Lightweight, για μια έντονη αγωνιστική εσάνς στο αμάξωμα. Ένα αμάξωμα που διατηρείται σε άψογη κατάσταση, δίχως ίχνος γρατζουνιάς, θαμπάδας, σκασίματος στο χρώμα και λοιπά δυσάρεστα, ενώ το ίδιο ισχύει για τις 17άρες ζάντες και το εσωτερικό, για να περάσουμε στα ενδότερα. Αψεγάδιαστες δερμάτινες επενδύσεις σε απόχρωση Light Gray, πλήρως λειτουργικό κασετόφωνο και ηλιοροφή, πλαστικά σαν να βγήκαν χθες από το εργοστάσιο και 3.600 μίλια (ούτε 5.800 χλμ.) στο οδόμετρο. Αυτό το τελευταίο, σε συνδυασμό πάντα με τη γενικότερα καινουργή φόρμα, είναι ο κύριος υπαίτιος για την υψηλή τιμή.
Αυτή τη στιγμή, το ανώτερο ποντάρισμα καταγράφει 85.000 δολάρια (73.632 ευρώ). Ποσό οριακά πιστευτό για M3 E36, που δεν είναι ούτε κάποια σπάνια έκδοση (σαν τη Lightweight που λέγαμε), ούτε καν η Evo. Κάτω από το καπό βρίσκουμε τον 3.0λιτρο ατμοσφαιρικό straight six των 286 ίππων στις 7.000 σ.α.λ. και 320 Nm στις 3.600 σ.α.λ., σε συνδυασμό με 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Συνεργασία ικανή για ένα 0-100 χλμ./ώρα σε 6,0 δλ. και τελική, κλασικά, στα 250 χλμ./ώρα. Προς το παρόν, λοιπόν, η τιμή της εν λόγω M3 E36 κοστίζει ένα πεντοχίλιαρο κάτω από τις 90.000. Να δούμε αν θα τις πιάσει.

































































