Η 4η γενιά Toyota Supra λογίζεται πια ως συλλεκτική, με αποτέλεσμα οι τιμές της να βρίσκονται στα ουράνια. Έχουμε δει για τί ποσά γίνονται αγοραπωλησίες MK4 στο εξωτερικό, με πολλές δημοπρασίες να «κλείνουν» πάνω από τις 100.000 ευρώ – δίχως φυσικά να λείπουν οι ακόμα ακριβότερες περιπτώσεις. Ακόμα και μοντέλα 30ετίας, πλέον κυμαίνονται στα πολύ υψηλά κλιμάκια τιμολόγησης.
Η κατάλευκη (Super White το όνομα του χρώματος) που βλέπουμε μας έρχεται από το -κάπως μακρινό πια- 1998, έχοντας παραμείνει πιστή στα εργοστασιακά στάνταρ. Μόνο αυτό το χαρακτηριστικό είναι ικανό να εκτινάξει την τιμή, καθώς οι περισσότερες A80 φέρουν διαφόρων ειδών «τσιγκλίσματα». Η συγκεκριμένη ανήκει σε αυτή την εκλεκτή κατηγορία, έχοντας διατηρηθεί σχεδόν σε κατάσταση καινούργιου, με όλα τα ανταλλακτικά γνήσια και κάτω από το καπό τον 3.0λιτρο εξακύλινδρο εν σειρά twinturbo 2JZ-GTE, στα 330 άλογα, ενώ στη μετάδοση έχει το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο να «μπουστάρει» τους πίσω τροχούς. Το οδόμετρο αναγράφει μόλις 6.100 μίλια, που ισοδυναμούν με λίγο πάνω από 9.800 χλμ., οπότε αντιλαμβανόμαστε πως δεν έχει κυκλοφορήσει ιδιαίτερα. «Μαμά» Supra MK4, λοιπόν , σε εξαιρετική φόρμα και με λίγα χιλιόμετρα. Η συνταγή για εξαψήφια ποσά, με άνεση κιόλας.

Η «χιονούλα» MK4 πηγάζει από την τελευταία παρτίδα A80 MK IV, συνεπώς δίνει έναν ακόμα λόγο στον πωλητή να ψάχνει περισσότερα χρήματα. Βέβαια μιλάμε για δημοπρασία, οπότε δεν υπάρχει φιξ τιμή. Το ιστορικό των Supra τέτοιας εσοδείας ωστόσο, τοποθετείται κάπου μεταξύ 150.000 και 200.000 δολαρίων (130.500 – 174.000 ευρώ), με αρκετές να φεύγουν πάνω και από αυτό το όριο.




































































