Λίγοι βελτιωτές στον κόσμο τυγχάνουν τόσο σεβασμό στην Ιαπωνία, όσο ο βελτιωτικός οίκος TOM’S. Κι αυτό όχι μόνο γιατί έχει δημιουργήσει μερικά από τα καλύτερα αγωνιστικά αυτοκίνητα Toyota που αλωνίζουν στις πίστες, αλλά και μερικά από τα καλύτερα μοντέλα για χρήση δρόμου. Η εικονιζόμενη Supra MK4 είναι ένα εξ’ αυτών των αυτοκινήτων, κλέβοντας όλα τα βλέμματα στο Σαλόνι του Τόκιο.
Περιγραφόμενη ως restomod, η πράσινη A80 αντλεί σχεδιαστική έμπνευση από την TRD 3000GT που είχε παρουσιάσει η Toyota το 1994. Μια ειδική έκδοση της Supra MK4, καταγωγής από την αγωνιστική που συμμετείχε στο Ιαπωνικό Πρωτάθλημα Τουρισμού και απολαμβάνουσας τεράστιας δημοτικότητας μέσω του Gran Turismo, από όπου και έγινε παγκοσμίως διάσημο ο TOM’S. Η Toyota κατασκεύασε μόνο 35 TRD 3000GT, με καμία τους να μην έχει βγει σε δημοπρασία ή αγγελία τα τελευταία χρόνια. Ο ορισμός του δυσεύρετου collector’s item, οπότε ο Ιάπωνας βελτιωτής «διάβασε» την ανάγκη για τη δημιουργία ενός τέτοιου τετράτροχου.
Όπως παρατηρούμε οι αλλαγές στο κορμί της εν λόγω Supra είναι πολυάριθμες, ξεκινώντας από τον νέο εμπρός προφυλακτήρα, το καπό με τους αεραγωγούς, τις πανέμορφες «χωστές» πολυάκτινες ζάντες, τις έντονες ποδιές στα πλαϊνά, τη μπούκα της εξάτμισης πίσω και φτάνοντας στην τεράστια αεροτομή, που είναι και ρυθμιζόμενη. Το ίδιο ισχύει για την ανάρτηση, που αποτελείται από ολοκληρωμένο coilover kit, ενώ οι προσθήκες στα φτερά και τα μαρσπιέ αυξάνουν το πλάτος (και κυρίως το παράστημα) του αμαξώματος.
Λεπτομέρειες για τις μηχανικές αναβαθμίσεις δεν ανακοινώνονται, πέρα από την ύπαρξη νέας ανάρτησης και μεγαλύτερων φρένων της Brembo (λογικά με 6πίστονες δαγκάνες μπροστά και 4πίστονες πίσω). Θα είναι αμαρτία να μην έχει τουλάχιστον 500 άλογα ο 2JZ-GTE, καθώς τέτοια εμφάνιση κραυγάζει για την ανάλογη δύναμη. Ο 3.0λιτρος εξακύλινδρος εν σειρά biturbo εξάλλου, είναι θρυλικός για τα επίπεδα βελτιωσιμότητάς του.