Η Ferrari τσεκάρει το ταχύτερο αυτοκίνητο της Xiaomi!

  • Xiaomi-SU7-at-Ferrari-00004-1-2048×1365
  • Xiaomi-SU7-at-Ferrari-00003-1-2048×1364
  • Xiaomi-SU7-at-Ferrari-00001-2048×1152
  • Xiaomi-SU7-at-Ferrari-00002-2048×1152
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/Xiaomi-SU7-at-Ferrari-00004-1-2048x1365-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/Xiaomi-SU7-at-Ferrari-00003-1-2048x1364-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/Xiaomi-SU7-at-Ferrari-00001-2048x1152-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/Xiaomi-SU7-at-Ferrari-00002-2048x1152-1.jpg

Δεν είναι μυστικό ότι οι κατασκευαστές δοκιμάζουν/εξετάζουν/αναλύουν ο ένας τα αυτοκίνητα του άλλου. H Ferrari με τη Lamborghini και την Porsche ας πούμε, δεκαετίες τώρα τεστάρουν μέχρι και τις βίδες των κατασκευών μεταξύ τους. Πλέον, περηφάνια ότι συγκαταλέγεται σε αυτά τα επίπεδα, για τη συγκεκριμένη συνθήκη πάντα, μπορεί να νιώθει και η Xiaomi.

Το κορυφαίο και ταχύτερο μοντέλο της γκάμας, δηλαδή το SU7 Ultra, εθεάθη από το CarNewsChina να βγαίνει από τις πύλες του Μαρανέλο, προφανώς λόγω του ότι οι μηχανικοί της Ferrari το είχαν στα χέρια τους για να το μελετήσουν. Συνέχεια ζημιές στην Porsche κάνει εντός του Nurburgring, οπότε οι Ιταλοί έχουν κάθε λόγο να το έχουν πολύ στα υπόψη τους, ενόσω οι ίδιοι εξελίσσουν το δικό τους ηλεκτρικό. Η πρώτη EV Ferrari έχει ήδη καθυστερήσει, συνεπώς κάθε βοήθεια ή επιρροή καλοδεχούμενη. Ούτως ή άλλως, το SU7 Ultra θα αποτελέσει βασικό ανταγωνιστή και για το «Cavallino» μηδενικών ρύπων, άρα οι Ιταλοί έχουν έναν (πολλούς βασικά) λόγο παραπάνω να το «ξεψαχνίσουν».

Στο τεχνικό σκέλος, το SU7 Ultra εξακοντίζεται από 3 ηλεκτροκινητήρες που παράγουν συνδυαστικά 1.550 άλογα. Η Xiaomi αναφέρει 0-100 χλμ./ώρα σε 1,98 δλ., 0-200 χλμ./ώρα σε 5,86 δλ.. 0-300 χλμ./ώρα σε 15,0 δλ., 400άρι σε 9,23 δλ. και τελική 350 χλμ./ώρα (παραλίγο να τα πιάσει στη μεγάλη ευθεία του ‘Ring), ενώ τονίζουν ότι για να μπορεί κάποιος να το αγοράσει, αλλά και να αποκτά πρόσβαση στα 1.550 άλογα, θα πρέπει πρώτα να περνάει από εξετάσεις. Διαφορετικά, η ισχύς περιορίζεται στους 900 ίππους. Τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ Bilstein Evo T1 προσφέρουν 10 διαφορετικές ρυθμίσεις, ενώ τα κεραμικά δισκόφρενα (430 χλστ. μπροστά με 6πίστονες δαγκάνες, 410 χλστ. πίσω με 4πίστονες πίσω) ακινητοποιούν το αυτοκίνητο από τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 30,8 μέτρα. Το αεροδυναμικό πακέτο (με ενεργό διαχύτη κιόλας), τέλος, παρέχει 285 κιλά κάθετης δύναμης, δίχως οι Κινέζοι να διευκρινίζουν σε ποια ταχύτητα.

Get it on Google Play Download on the App Store