Η Xiaomi έχει βάλει σκοπό να σπάσει πολλαπλά ρεκόρ με το SU7, πωλήσεων και μη. Ένα από αυτά, περιλαμβάνει και το Nurburgring. Η αγωνιστικών προδιαγραφών Ultra και τα 1.550 άλογά της θα επιληφθούν του έργου, αλλά για να τα αποκτήσει κανείς θα πρέπει πρώτα να περάσει από εξετάσεις.
To SU7 Ultra δεν ξεχωρίζει από κανονικό αγωνιστικό, διαθέτοντας πληθώρα πάνελ στο αμάξωμα από ανθρακόνηματα και ένα αεροδυναμικό πακέτο που παρέχει ένα απίστευτο ποσό κάθετης δύναμης, της τάξης των 2.145 κιλών! Οι 2,14 τόνοι downforce είναι απαραίτητοι για τη χαλιναγώγηση της δύναμης, που φτάνει συνδυαστικά τους 1.548 ίππους. Όλο αυτό το ανθρακόνημα καταφέρνει να κρατά τη ζυγαριά στα 1.900 κιλά, τοποθετώντας το κορυφαίο Xiaomi 300 κιλά κάτω από το Tesla Model S Plaid και κοντά μισό τόνο (465 κιλά) κάτω από την Porsche Taycan Turbo GT, η οποία είναι και ο κάτοχος του ρεκόρ ταχύτερου γύρου για ηλεκτρικό παραγωγής στην «Πράσινη Κόλαση». Αυτός ακριβώς είναι ο στόχος των Κινέζων, οι οποίοι εξελίσσουν το SU7 Ultra για να επισκεφθεί το Nordschleiffe μέχρι τα τέλη του έτους, το πολύ αρχές του επόμενου.
Προκειμένου να είναι έγκυρο το ρεκόρ, αν και εφόσον επιτευχθεί, το SU7 Ultra θα πρέπει να μπορεί να κυκλοφορεί σε δημόσιο δρόμο. Άρα, να το αγοράσει ο οποιοσδήποτε κανονικά. Εδώ κάνουν τη διαφορά οι Κινέζοι, βάζοντας περιορισμούς στο «οποιοσδήποτε». Ένα τόσο δυνατό αυτοκίνητο, που κάνει επίσης το 0-100 χλμ./ώρα σε 1,97 δλ. και το 0-300 χλμ./ώρα σε 15,0 δλ., θέλει και τα απαραίτητα χέρια στο τιμόνι. Ο CEO της Xiaomi, Lei Jun, ανακοίνωσε πως για να μπορέσει κάποιος να αποκτήσει το SU7 Ultra, θα πρέπει πρώτα να αποδείξει πως μπορεί να το πάει. Για την ακρίβεια, να μάθει το πώς μέσα από ένα ειδικό πρόγραμμα εκπαίδευσης και αξιολόγησης. Λεπτομέρειες δεν αναφέρονται, ωστόσο το μόνο σίγουρο είναι πως όποιος δεν μπορεί να περάσει τα τεστ επιτυχώς, θα απαγορεύεται να αποκτήσει το SU7 – ενδεχομένως ακόμα και μεταχειρισμένο, καθώς θα ζητείται το απαραίτητο «δίπλωμα» από τον πωλητή!