Νέα VW Passat & Tiguan με κινητήρα GTI

Η VW εμπλουτίζει την ευρωπαϊκή της γκάμα και την κάνει ακόμα πιο «πικάντικη», δίνοντας σε τρία από τα mainstream μοντέλα της την καρδιά ενός hot hatchback. Από εδώ και στο εξής, τα SUV Tiguan και Tayron, αλλά και το Passat, θα διατίθενται με τον ίδιο 2.0λιτρο υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο κινητήρα των 265 ίππων, που φωλιάζει στο μηχανοστάσιο του Golf GTI.

Τα πράγματα, δε, γίνονται ακόμα καλύτερα. Η μέγιστη ροπή του EA888 αυξάνεται, και από τα 370 Nm του κανονικού GTI πηγαίνει στα 400 Nm του κορυφαίου Clubsport. Τα πλεονεκτήματα των «καυτών» Tiguan, Tayron και Passat συνεχίζονται στη μετάδοση, καθώς εδώ προσφέρεται και σύστημα τετρακίνησης. Έτσι, ενώ το Passat είναι σημαντικά βαρύτερο από το αποκλειστικά μπροστοκίνητο Golf GTI, η έξτρα πρόσφυση του επιτρέπει να είναι ταχύτερο στο 0-100 χλμ./ώρα (5,8 δλ. αντί 5,9)! Από κοντά τα Tiguan και Tayron, που ισοφαρίζουν την επίδοση του GTI στο 100άρι (5,9 δλ). Το Clubsport εννοείται επιταχύνει σαφώς ταχύτερα, θέλοντας 5,6 δλ. για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα, ωστόσο τα οικογενειακά VW ρεφάρουν στη δυνατότητα ρυμούλκησης.

Tiguan και Passat μπορούν να τραβήξουν έως 2.200 κιλά, ενώ το Tayron εμφανίζεται ακόμα πιο μάχιμο, φτάνοντας μέχρι τα 2.500 κιλά. Εξυπακούεται πως σε όλα η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα, ενώ αξίζει να αναφερθεί πως η νέα τριάδα των γρήγορων VW συνδυάζεται αποκλειστικά με το κορυφαίο επίπεδο εξοπλισμού R-Line. Αναμενόμενο βέβαια, καθώς τέτοιες επιδόσεις απαιτούν την ανάλογη εμφάνιση μέσα-έξω, οπότε χρειάζονται οι 19άρες-20άρες ζάντες, οι σπορ προφυλακτήρες, τα ενεργά αμορτισέρ και τα μπάκετ καθίσματα. Εξίσου αναμενόμενα, δεν τα λες φθηνά. Το Tiguan 2.0 TSI 265 PS ξεκινά στη Γερμανία από τις 57.995 ευρώ, το Tayron από τις 59.755 ευρώ και το Passat στέκεται ακριβότερο όλων, εκκινώντας από τις 62.990 ευρώ.

Get it on Google Play Download on the App Store