Δυνατές BMW υπάρχουν πολλές στον κόσμο. Ο 3.0λιτρος εν σειρά εξακύλινδρος biturbo των M2/M3/M4 και ο 4.4 V8 twinturbo των M5/X5 M/ X6 M κυκλοφορούν σε αρκετές «φόρμες» 700, 800, ακόμα και 1.000 ίππων. Μια «Μπέμπα», όμως, στέκει πάνω από όλες, φρεζάροντας την άσφαλτο με 1.500 άλογα!
Η πολύχρωμη G87 που βλέπουμε, ξεκίνησε σαν μια απολύτως εργοστασιακή M2. O S58 στα 480 άλογα και 600 Nm, το 8άρι αυτόματο κιβώτιο να στέλνει την κίνηση στους πίσω τροχούς , τα 100 χλμ./ώρα από στάση να έρχονται σε 4,1 δλ. Ωραιότατοι αριθμοί, από τους καλύτερους που συναντάς σε πισωκίνητη BMW M. Οι άνθρωποι της R44 Performance, ωστόσο, αποφάσισαν να μετατρέψουν τη συγκεκριμένη M2 σε «πυραυλοκίνητο» dragster και συγκεκριμένα, στην ισχυρότερη του πλανήτη!
O 3.0λιτρος straight six υπερπληρώνεται πλέον από μια θηριώδη τουρμπίνα (αντί για twinturbo εργοστασιακά), που δουλεύει πάνω από τα 3,0 bar! Έμβολα, κυλινδροκεφαλές, έδρες βαλβίδων και εκκεντροφόροι έχουν αλλάξει με ενισχυμένους, όπως και ολόκληρο το κύκλωμα τροφοδοσίας καυσίμου (αντλία, σωληνώσεις). Νέα είναι τα εξαρτήματα και στη μετάδοση, τόσο στα γρανάζια του κιβωτίου όσο και σε εκείνα των διαφορικών, αφού πλέον αναλαμβάνει το σύστημα τετρακίνησης xDrive από τις M3/M4, προκειμένου να αντέχουν τα 1.500 άλογα που παράγει ο κινητήρας. Μιλάμε πρακτικά για πάνω από την τριπλάσια δύναμη της εργοστασιακής, η οποία καλείται να περνάει στο δρόμο μέσω των ειδικών drag ελαστικών της Hoosier. Το αποτέλεσμα; Ένας καταιγισμός επιτάχυνσης, που υπολογίζεται από τους Βρετανούς ότι κάνει τα χρονόμετρα να «σβήνουν» σε κάτω από 8,0 δλ. για το 400άρι και ταχύτητα εξόδου που ξεπερνά τα 280 χλμ./ώρα!