Το φρεσκάρισμα της Σειράς 3 δεν γινόταν να αφήσει εκτός τη M3, ιδίως την κορυφαία Competition. Η BMW φρόντισε να δώσει χαρά στο πανίσχυρο sport sedan της, εστιάζοντας κάτω από το καπό και τονώνοντας τον 3.0λιτρο twinturbo εξακύλινδρo εν σειρά στα 530 άλογα.
Εμφανισιακά δεν αλλάζουν πολλά. Λίγο διαφορετικά LED στα φωτιστικά σώματα, ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας που φέρνει λίγο περισσότερο σε εκείνον της CS, φινίρισμα χρωμίου (προαιρετικά) στις 19άρες ζάντες, πιο τονισμένο spoiler στην πόρτα του πορτμπαγκάζ. Ήπιας έκτασης οι διαφοροποιήσεις και στην καμπίνα, όπου συναντάμε περισσότερες ενθέσεις ανθρακονημάτων και βελτιωμένα γραφικά στην ενιαία οθόνη BMW Curved Display, η οποία τώρα υποστηρίζεται -όπως όλα τα συστήματα του αυτοκινήτου- από το λειτουργικό BMW Operating System 8.5.
Όπως είπαμε, οι Βαυαροί έδωσαν έμφαση στον S58 κατά το σετάρισμα της ανανεωμένης M3. Η απόδοση κερδίζει 20 ίππους, φτάνοντας αισίως τους 530 (αμετάβλητη στα 650 Nm η ροπή), μέσω επαναπρογραμματισμού στον εγκέφαλο. Αποκλειστική προνομιούχος, όμως, είναι μόνο η Competition xDrive. Η πισωκίνητη Competition παραμένει στα 510 άλογα, όπως και η απλή M3 στα 480. Όχι ότι αλλάζει κάτι στις επιδόσεις, παραδόξως. Ο χρόνος για το 0-100 χλμ./ώρα είναι ακριβώς ίδιος με της απερχόμενης Competition xDrive των 510 ίππων, τουτέστιν 3,4 δλ. Κλασικά η τελική περιορίζεται στα 250 χλμ./ώρα, με τον πιο «ελαστικό» περιοριστή των 290 χλμ./ώρα να συνοδεύει το προαιρετικό πακέτο M Driver’s. Στον έξτρα εξοπλισμό περιλαμβάνονται και τα κεραμικά δισκόφρενα, που πέρα από την καλύτερη απόδοση, προσφέρουν 13,6 κιλά χαμηλότερο βάρος.