Η BMW έχει βάλει σκοπό να τρελάνει κόσμο με τις επόμενες M3 και M5, θέλοντας να «γλυκάνει» το δυνατόν περισσότερο τη μεταστροφή τους στο ηλεκτρικό ρεύμα. Κι αν για τη M5 αυτή θα είναι μερική, η μελλοντική M3 θα κινείται ολοκληρωτικά από ρεύμα – αλλά θα έχει πάνω από 1.300 ίππους!
Την είδηση είχε δώσει το περασμένο φθινόπωρο ο επικεφαλής εξέλιξης της BMW, Frank Weber. Ο Γερμανός είχε επιβεβαιώσει τις φήμες περί εξέλιξης ηλεκτρικής M3, υπογραμμίζοντας παράλληλα πως αυτή θα είναι η μοναδική εκδοχή της κορυφαίας έκδοσης στην επόμενη 3άρα. Ο Weber δήλωσε πως η 8η γενιά Σειράς 3 θα βασίζεται στην πλατφόρμα Neue Klasse, κατά συνέπεια θα είναι αμιγώς ηλεκτρική. Κάτι που επακόλουθα επηρεάζει και τη M3, η οποία ετοιμάζεται για το άλμα στον πλήρη εξηλεκτρισμό: «H επόμενη M3 θα είναι αποκλειστικά ηλεκτρική και θα είναι η καρδιά της απόλαυσης» είπε ο Weber, δίνοντας τα απίστευτα στοιχεία της καρδιάς: «Η νέα ECU έχει εξελιχθεί για να χειρίζεται διάταξη 4 ηλεκτροκινητήρων, συνολικής απόδοσης έως 1 megawatt». Πόσο είναι το 1 mW; 1.359,62 ίπποι!!
H επόμενη M3 κοινώς, στην κορυφαία της εκδοχή (CS, CSL ή όποιο άλλο όνομα επιλεγεί), θα παράγει κοντά στα 1.600 άλογα! «Δάκτυλο Θεού» αποκαλεί ο Weber το υπό εξέλιξη σύστημα κίνησης, που θα συνδυάζει τετρακίνηση με πισωκίνητα χαρακτηριστικά, όπως το υπάρχον M xDrive. Για επιδόσεις δεν γίνεται λόγος, αλλά καταλαβαίνουμε πως με σχεδόν τριπλάσια ισχύ από τη σημερινή CS (550 άλογα) τα πρώτα 100 χλμ./ώρα θα έρχονται πολύ νωρίτερα από 3,2 δλ. To αυτοκίνητο θα κάνει την εμφάνισή του προς το 2027, δυο χρόνια μετά το ντεμπούτο της νέας 3άρας.
Όπως βλέπουμε στις κατασκοπευτικές φωτογραφίες του Auto Evolution, το αυτοκίνητο δοκιμάζεται εντατικά αυτή την περίοδο στις χαμηλές θερμοκρασίες φορώντας τη μάσκα της M3 CS και το αμάξωμα της i4 M50. Και οι δυο μαζί πάντως, την ισχύ της κορυφαίας M3 EV (ή iM3, όπως φημολογείται ότι θα ονομαστεί) δεν την φτάνουν: 550 άλογα η CS, 544 η M50.