Το Tesla Cybertruck γίνεται θέμα συζήτησης, όπου κυκλοφορεί κι από όπου αν περνάει. Στην Ευρώπη, ωστόσο, περισσότερο η κουβέντα έχει φιλολογικό ενδιαφέρον, καθώς ακόμα δεν διατίθεται επίσημα. Κάποια στιγμή, όμως, θα διατεθεί. Και μέχρι τότε, υπάρχουν οι ανεξάρτητοι εισαγωγείς. Μέσω αυτών έχει αρχίσει να κάνει αισθητή την παρουσία του στους δρόμους της Γηραιάς Ηπείρου, χτυπώντας «καμπανάκια» μέχρι στα γραφεία της Κομισιόν.
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανησυχεί για την αυξανόμενη κυκλοφορία Cybertruck στην Ευρώπη, τα οποία μάλιστα χαρακτηρίζει ως «παράνομα». Τα αίτια της παρατυπίας εντοπίζονται στις προδιαγραφές ασφαλείας, ειδικά των πεζών. Το «Κυβερνοφορτηγό» δεν έχει περάσει από τις απαραίτητες δοκιμές πρόσκρουσης, που υποβάλλεται κάθε νέο μοντέλο ώστε να διατεθεί κανονικά στη Γηραιά Ήπειρο. Οι φόβοι, βέβαια, δεν έχουν να κάνουν με την προστασία των επιβατών, αλλά για εκείνη των άλλων οχημάτων και κυρίως, των πεζών. Το γεμάτο ακμές σχήμα του Cybertruck, σε συνδυασμό με το τεράστιο μέγεθος και το ανάλογο βάρος (σχεδόν 5,7 μέτρα μήκος, 2.032 χλστ. πλάτος, 3,5 τόνοι), είναι «κίνδυνος-θάνατος» για τους ευάλωτους χρήστες του δρόμου. Ανησυχία που συναντάμε και στην Αμερική, παρότι εκεί πωλείται (και σπάει ταμεία) με κάθε νομιμότητα.
Ενώσεις αυτοκινήτου από διάφορες χώρες της Ευρώπης έστειλαν επιστολή στην Κομισιόν, λέγοντας πως το Cybertruck είναι πολύ μεγάλο και αιχμηρό για να κυκλοφορεί εδώ (άποψη που μοιράζεται και ο Guardian). Όπως αναφέρουν χαρακτηριστικά, από τα Cybertruck που έχουν εισαχθεί στην Ε.Ε. (πάνω από 40 φημολογείται) μόνο ένα στην Τσεχία έχει υποστεί μετατροπές, ώστε να πληροί κάποιες προδιαγραφές ασφαλείας (διαφορετικούς προφυλακτήρες, χαμηλότερο βάρος μέσω αφαίρεσης εξοπλισμού κλπ). Οι Ευρωπαίοι νομοθέτες από την πλευρά τους, ζήτησαν περισσότερα στοιχεία και προδιαγραφές ασφαλείας από τις ενώσεις, δεσμευόμενοι πως θα συζητήσουν το θέμα με την αρμόδια αρχή έκδοσης εγκρίσεων κυκλοφορίας.