Η κατηγορία των αγροτικών γνωρίζει μεγάλη άνθηση, ωθώντας και αυτοκινητοβιομηχανίες με ελάχιστη ως μηδενική πείρα στην κατηγορία σε παρουσίαση μοντέλων. Η Η Hyundai το τόλμησε με το Santa Cruz, δικαιώθηκε πανηγυρικά στις πωλήσεις. Η Kia «ζήλεψε», ετοιμάζει το Tasman. Έχει κόντρες με κάποιο πηγάδι η Subaru, για να μείνει εκτός;
Η ιαπωνική φίρμα μπορεί να μην είναι ευρύτερα γνωστό, αλλά αποτελεί παλαιά «καραβάνα» στα pick up. Το 1977 είχε παρουσιάσει το πρώτο της μοντέλο με καρότσα, προκαλώντας παράλληλα τεράστιες αντιδράσεις στην Αμερική που έφεραν μέχρι και παρέμβαση από το Κογκρέσο! Από τότε μέχρι σήμερα, βέβαια, κύλησαν ποταμοί ολόκληροι στο αυλάκι. Η εικόνα ενός αγροτικού με σήμα τις «Πλειάδες» πάντως, δεν ξενίζει υπερβολικά. Τόσα SUV και crossover προσφέρει η Subaru, δεν είναι δύσκολο για έναν ψηφιακό καλλιτέχνη σαν τον Poloto να «δει» ένα πιθανό μέλλον, όπου Toyota Hilux και Ford Ranger θα έχουν ανταγωνισμό από το Φούτζι.
Επισήμως δεν υπάρχει κάτι σχετικό από τη Subaru, όμως η εμπορική επιτυχία των pick ups στην Αμερική δεν αφήνει κανέναν ασυγκίνητο. Εκεί εξάλλου έχουν το μεγαλύτερο «σουξέ» τα αυτοκίνητά της, οπότε τι πιο λογικό από το να εξελίξει μια πρόταση στο πιο εμπορικό segment της εκεί αγοράς. Από τα renderings και τις φήμες μέχρι την πραγματικότητα, ωστόσο, μεσολαβεί μεγάλη απόσταση. Η παγκόσμια πλατφόρμα της Subaru (Subaru Global Platform), που στεγάζει το Forester και τα περισσότερα μοντέλα της, θα μπορούσε να αποτελέσει τη βάση για ένα μεσαίο αγροτικό, αλλά όχι σκληροτράχηλο. Κάτι σαν το Hyundai Santa Cruz ή το Honda Ridgeline, δηλαδή.