Λίγους μήνες μετά το λανσάρισμα του νέου Santa Cruz, η κορεατική φίρμα ανακοίνωσε τις τιμές του επιτυχημένου της pick up (που δεν είναι pick up, σύμφωνα με την ίδια) στην αγορά της Αμερικής.
Το νέο Santa Cruz ξεκινά από τις 28.500 δολάρια (25.625 ευρώ) στην έκδοση SE FWD, με τον 2.5άρη ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο των 190 ίππων και 244 Nm στους εμπρός τροχούς. Η τετρακίνηση στοιχίζει 1.500 δολάρια παραπάνω, κάτι που διαμορφώνει την τιμής του Santa Cruz SE AWD στις 30.000 δολάρια (26.974 ευρώ). Η πλουσιότερη SEL τιμάται στις 30.200 δολάρια και 31.700 δολάρια (27.155 και 28.505 ευρώ) αντίστοιχα, ενώ η κορυφαία για τον 2.5άρη Smartstream είναι η SEL Activity και κοστολογείται έναντι 33.200 δολαρίων (29.854 ευρώ) για το μπροστοκίνητο – 34.700 δολαρίων (31.202 ευρώ) για το τετρακίνητο.
Το κορυφαίο Santa Cruz, με τον ίδιο κινητήρα σε υπερτροφοδοτούμενη μορφή και 285 ίππους (συνοδεία 421Nm), διατίθεται σε δυο εκδόσεις και αποκλειστικά τετρακίνητο. Το SEL XRT κοστίζει 40.000 δολάρια (35.969 ευρώ) και το Limited, που είναι το ακριβότερο και πιο καλοεξοπλισμένο της γκάμας, 42.500 δολάρια (38.217 ευρώ). Να σημειώσουμε πως το ατμοσφαιρικό Santa Cruz συνδυάζεται με κλασικό 8άρι αυτόματο, με μετατροπέα ροπής, ενώ το τούρμπο με ισάριθμων σχέσεων διπλού συμπλέκτη.
Οι διαφορές του καινούργιου από του απερχόμενου Santa Cruz στη σχεδίαση εντοπίζονται τις ευθείες γραμμές και τα μεγαλύτερα «κυβάκια» στη μάσκα, καθώς επίσης και από το κάθετο τελείωμα των LED σε αυτή (αντί του διαγώνιου μέχρι σήμερα). Οι αλλαγές κάνουν το εμπρός μέρος του Santa Cruz να φαίνεται πιο κάθετο, σαν σε παραδοσιακό μοντέλο της κατηγορίας, αναβαθμίζοντας την σκληράδα που αποπνέει. Ειδικά στην έκδοση XRT, που η μάσκα και το σήμα είναι κατάμαυρα, οι σχεδιαστές της Hyundai χτυπάνε «διάνα». Τα πιο έντονα πλαϊνά προστατευτικά τονίζουν εξίσου το look, όπως και οι νέες 18άρες ζάντες που περιβάλλονται από μεικτά ελαστικά διάστασης 245/60 (19άρες στις άλλες εκδόσεις).