H Subaru προχώρησε σε εκτεταμένο φρεσκάρισμα του Forester, εντός και εκτός, προκειμένου να το διατηρήσει επίκαιρο κόντρα στον ανταγωνισμό. Μια προσπάθεια, βέβαια, που κρίνοντας από τη σχεδίασή του, εμπνεύστηκε από αυτόν (τον ανταγωνισμό), ιδίως εκ Toyota και Suzuki πλευράς.
Το νέο Forester ξεχωρίζει μονομιάς χάρις στο εμπρός μέρος, που φιλοξενεί μεγαλύτερα φωτιστικά σώματα, νέα μάσκα και μια λωρίδα LED να ενώνει τα φώτα ημέρας με το σήμα. Με μια δεύτερη ματιά (και με την πρώτη, βασικά), όλα φαίνονται γνώριμα. Το σχήμα των φαναριών, η διαμόρφωση της μάσκας και η πλαισίωση του σήματος από LED συνθέτουν ένα κράμα Toyota RAV4 και Suzuki S-Cross (και Ford Explorer), με τα LED να αντικαθιστούν το χρώμιο στο S-Cross και τα γραφικά να φέρνουν στο RAV4
Οι ομοιότητες με τους δυο συμπατριώτες συνεχίζουν στο πίσω μέρος, αν και σε μικρότερο βαθμό. Η εμφάνιση των φαναριών θυμίζουν λίγο εκείνα του S-Cross, αλλά εδώ είναι μικρότερα και με περισσότερες καμπύλες από του Suzuki. Γενικότερα, πάντως, το facelift κρίνεται ως επιτυχημένο, καθότι το ανανεωμένο Forester δείχνει πολύ πιο μοντέρνο και επιβλητικό σε σχέση με πριν. Διαστάσεις δεν ανακοινώνονται, αλλά λογικά δεν θα απέχουν από εκείνες του απερχόμενου (4,62 μέτρα μήκος, 2,67 μ. μεταξόνιο, 1,81 μ. πλάτος, 1,73 μ. ύψος).
Ακόμα περισσότερη δουλειά έπεσε στο εσωτερικό, όπου πλέον συναντάμε κάθετη οθόνη αφής 11,6 ιντσών (στις πλούσιες εκδόσεις, 7 ίντσες οι βασικές) και ποιοτικότερα υλικά, μαζί με πλήρες πακέτο συστημάτων ασφαλείας και στοιχεία άνεσης που περιλαμβάνουν από δερμάτινα καθίσματα, μέχρι πανοραμική ηλιοροφή.
Οι μηχανικοί της Subaru δεν έκατσαν να βλέπουν τους σχεδιαστές, ενισχύοντας την ακαμψία το σασί κατά 10% και μειώνοντας το θόρυβο που εισέρχεται στην καμπίνα κατά 40%. Παρόλα αυτά, άλογα στον 2.5άρη ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο boxer δεν προσέθεσαν. Αντίθετα, λόγω ρύπων, αφαίρεσαν κιόλας. Η ισχύς πλέον ανέρχεται σε 180 άλογα (-2 ίπποι) και 241 Nm (+2 Nm), τροφοδοτώντας -όπως πάντα- όλους τους τροχούς μέσω του συστήματος Symmetrical All Wheel Drive και κιβωτίου CVT. Το ηλεκτρικό τιμόνι έρχεται απευθείας από το WRX, προσφέροντας -σύμφωνα με τη Subaru- ασύγκριτα καλύτερη αίσθηση και ακρίβεια, ενώ η απόσταση των 203 χλστ. από το έδαφος εγγυάται τις εκτός δρόμου περιηγήσεις.