Η Subaru έχει καταργήσει τα STI και δεν προβλέπεται να τα επαναφέρει σύντομα. Στο αγωνιστικό και κυρίως βελτιωτικό σκέλος, ωστόσο, η Subaru Tecnica International ζει και βασιλεύει. Στην Αμερική ιδίως, η εκεί Subaru συμμετέχει κανονικά σε πρωταθλήματα ράλλυ και rallycross. Από αυτές τις δραστηριότητες προέκυψε αυτό το ασύλληπτο WRX STI, που παράγει 670 ίππους και στροφάρει μέχρι τις 9.500 σ.α.λ.!
Το Project Midnight, όπως αποκαλείται, αποτελεί έργο της Subaru Motorsports USA. Ολόκληρο το τρομοκρατικό αμάξωμα κατασκευάζεται από ανθρακονήματα και ζυγίζει μόλις 1.119 κιλά (πάνω από 450 κιλά ελαφρύτερο του πολιτικού WRX), όπως φυσικά και το αεροδυναμικό σύνολο που «ρουφάει» τα βλέμματα. Πού πάνε τα περισσότερα; Εννοείται στην τεράστια «απλώστρα», που τόσο μας έχει λείψει από τις κορυφαίες δημιουργίες των «Πλειάδων». Η ανάρτηση είναι ειδικά εξελιγμένη για χρήση σε άσφαλτο και πίστα , παρότι βάση του Project Midnight είναι ένα κράμα των WRX που συμμετέχουν στα αμερικανικά πρωταθλήματα ράλλυ και rallycross. Στην ίδια κατεύθυνση και τα σλικ ελαστικά, που περιβάλλουν τις 18άρες ζάντες.
Το ίδιο ισχύει για την καρδιά του κτήνους, που είναι ένας βαρέα βελτιωμένος 2.0λιτρος τετρακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος boxer. Για την ακρίβεια προέρχεται από το WRX Rallycross, στέλνοντας 670 ίππους στους τέσσερις τροχούς μέσω ηλεκτρονικά ελεγχόμενου συστήματος τετρακίνησης, παρέα με 6 σχέσεις από το σειριακό κιβώτιο. Πιο εντυπωσιακό και από την ισχύ, ωστόσο, είναι το όριο περιστροφής. Στις 9.500 σ.α.λ. δυσκολεύονται να στροφάρουν καθαρόαιμα ατμοσφαιρικά, όχι τουρμπάτα μοτέρ. Ο συγκεκριμένος EJ20, όμως, το κάνει και το απολαμβάνει!
Το ισχυρότερο αγωνιστικό που έχει εξελίξει η Subaru Motorsports USA, όπως δηλώνουν οι ίδιοι, θα τρέξει στην ανάβαση του επερχόμενου Goodwood Festival of Speed, με τον πρώην πιλότο της F1 και νυν οδηγό rallycross, Scott Speed, στα πηδάλια.