Μπορεί να έχουν περάσει 16 χρόνια από το τέλος παραγωγής του Honda Integra Type R DC5, όμως τα «κοκόρια» του VTEC στον K20A ακόμα αντιλαλούν. Από τότε έχουμε να δούμε Integra Type R, και συνεχίζουμε, παρότι το καινούργιο έχει κορυφαία έκδοση 320 ίππων. Η Honda (Acura ορθότερα) επέλεξε να αφήσει τη θύμηση του κόκκινου «R» με το DC5, βαφτίζοντας το καινούργιο «Type S» – κι ας ρίχνει 100 άλογα και 214 Nm στο τελευταίο Integra «Τάπερ». Επιτέλους, όμως, οι Ιάπωνες (Αμερικανοί, δηλαδή) αποκτούν νοσταλγική ενσυναίσθηση και ετοιμάζουν νέο Type R!
Ακόμα δεν μπαίνει το ιερό όνομα στο αυτοκίνητο, ούτε μιλάμε για έκδοση παραγωγής. Το κίτρινο «φτερωτό» Integra ονομάζεται Integra Type S HRC Prototype και, όπως φανερώνει η ονομασία του, αποτελεί πρωτότυπο του αγωνιστικού τμήματος Honda Racing Corporation. Πηγή έμπνευσης το Integra Type S TCX, που συμμετέχει σε πρωταθλήματα τουρισμού της Βορείου Αμερικής, με την εμφάνιση να μην το κρύβει στο ελάχιστο. Τεράστια ρυθμιζόμενη και ανθρακονημάτινη αεροτομή, εξίσου θηριώδες splitter, ελαστικά Pirelli P Zero Trofeo R γύρω από σφυρήλατες 19άρες ζάντες, 6πίστονες δαγκάνες και 15ιντσες δισκόπλακες πίσω από αυτές, ρυθμιζόμενη ανάρτηση και πολλά πάνελ από ανθρακονήματα (καπό και πίσω πόρτες).
Ανθρακονημάτινα είναι και τα μπάκετ της Recaro στο εσωτερικό, συνοδευόμενα από επενδύσεις suede και αλουμινίου σε πολλές επιφάνειες. Φυσικά, εκεί που πάει κατευθείαν το μάτι είναι ο λεβιές του 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου, παρμένος κατευθείαν από το Civic Type R. Το Indy Yellow Pearl του αμαξώματος απαντάται και στην καμπίνα, στο περίγραμμα των αεραγωγών, τις ραφές, αλλά και το roll cage.
Κάτω από το carbon καπό τώρα, συναντάμε τον 2.0λιτρο Turbo VTEC του Integra Type S, ο οποίος στην ουσία είναι ίδιος με του Civic Type R. Ελαφρώς αποδυναμωμένος, στα 320 άλογα, αλλά με 420 Nm ροπής και όλα τα καλά του «Τάπερ», δηλαδή μπλοκέ διαφορικό και μηχανική μετάδοση. Το κίτρινο πρωτότυπο λογικά αποδίδει περισσότερη ισχύ, καθώς το HRC τοποθετεί μεγαλύτερο intercooler, διπλά ψυγεία λαδιού και νέα εξάτμιση, αλλά τεχνικά χαρακτηριστικά δεν ανακοινώνονται. Το Integra Type S HRC Prototype θα κάνει πρεμιέρα στο Monterey Car Week, με τις πληροφορίες να κάνουν λόγο πως η Acura σκέφτεται σοβαρά να το βάλει στην παραγωγή! Με τις κατάλληλες τροποποιήσεις πάντα, δηλαδή χωρίς τα ανθρακονήματα και το roll cage.