Στα video με σωσίματα είθισται να πρωταγωνιστούν καθαρόαιμα sportscars. Το Honda S2000 έχει τη μερίδα του λέοντος, με τις διάφορες Ferrari, Porsche και BMW εξίσου ψηλά στις θεάσεις. Γενικά, οτιδήποτε είναι πισωκίνητο και δυνατό. Το αίμα, ωστόσο, μπορεί να σου το κόψει και ένα τετρακίνητο grand tourer, όπως η Bentley Continental, αν έχουν διαμορφωθεί οι ακατάλληλες συνθήκες.
Η νέα Continental GTC είναι ένας από τους πολλούς πρωταγωνιστές στο φετινό Goofwood Festival of Speed, καταφέρνοντας να ξεχωρίσει από όλους χάρη στη μαεστρία του οδηγού της. Το βρετανικό grand tourer είναι μεν τετρακίνητο, αλλά σε φουλ βρεγμένο οδόστρωμα και με 780 ίππους κάτω από το καπό, η κατάσταση μπορεί εύκολα να γίνει εξαιρετικά δύσκολη. Μια δυνατή γκαζιά σε μέτρια στροφή αρκεί, όπως θα δούμε. Ο άνθρωπος στο τιμόνι της νέας GTC θέλησε να προσφέρει θέαμα, πλαγιολισθαίνοντας μπροστά στα βλέμματα του φιλεθεάμονος (και μουσκεμένου) κοινού. Με σχεδόν 800 άλογα δεν είναι δύσκολο, ειδικά στη βροχή, ακόμα κι όταν μιλάμε για τετρακίνητο «τουριστικό» κουπέ. Το θέμα, όμως, είναι πως με ένα τέτοιο αυτοκίνητο, δεν αποκλείεται να «στραβώσει» η υπόθεση.
Η Bentley ναι μεν δεν θέλει αντανακλαστικά Τζεντάι στο «σπάσιμο» της ουράς, όπως το S2K ή μια κεντρομήχανη Ferrari, αλλά από την άλλη δεν είναι και φτιαγμένη για τέτοιες παραστάσεις. Κοντά 2,5 τόνοι βάρος, στις παρυφές των 5 μέτρων το μήκος (4.895 χλστ.), πάνω από 2,8 μέτρα μεταξόνιο (2.848 χλστ.), δεν τη λες και «εύκολο καράβι» σε μανούβρες και ανάποδα τιμόνια. Ο οδηγός της συγκεκριμένης κατάφερε να την κρατήσει μακριά από αχυρόμπαλες και μπαριέρες, κάνοντας ένα σύντομο πέρασμα από το γρασίδι και τις λάσπες ελέω υπερδιόρθωσης.