Η Bentley αποχαιρέτησε τον αμιγώς θερμικό 4.0 V8 twinturbo πριν ένα μήνα, ανακοινώνοντας παράλληλα ένα plug-in υβριδικό μέλλον γεμάτο άλογα για τα μοντέλα της. Το πρώτο που επωφελείται είναι η νέα Continental GT, βολεύοντας 780 άτια κάτω από το καπό της.
Οι Βρετανοί ακολούθησαν το δρόμο της εξελικτικής σχεδίασης για την εμφάνιση του νέου τους κουπέ, κρατώντας τις διαφοροποιήσεις συγκριτικά με το απερχόμενο σε χαμηλό επίπεδο. Τα φωτιστικά σώματα εμπρός αποτελούν το επίκεντρο της ταυτότητας, παραπέμποντας στη Batur, ενώ το ίδιο ισχύει και με τα πίσω. Οι προφυλακτήρες είναι επανασχεδιασμένοι προς το επιθετικότερο, φανερώνοντας την πιο δυναμική διάθεση που χαρακτηρίζει τη νέα Continental GT. Διόλου τυχαία η παρουσία δισκόφρενων (προαιρετικά κεραμικών) 420 χλστ. και 10πίστονων δαγκανών εμπρός, πίσω από τις νέες περίτεχνες ζάντες των 22 ιντσών.
Ανάλογα σπορ ντιζάιν συναντάμε και εσωτερικά, όπου στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει ένα περιστρεφόμενο πάνελ που από τη μια μεριά φιλοξενεί οθόνη αφής, ενώ στην άλλη τρία όργανα για τη λειτουργία του κινητήρα (θερμοκρασία νερού και λαδιού, μαζί με μπαρόμετρο)! Δέρμα, suede και προαιρετικά ανθρακονήματα εναλλάσσονται στις επιφάνειες, με την κουπέ GTC να είναι σαφώς πιο επιθετική (ως και σκληροπυρηνική) από την Convertible. Πολύ πιο ενδιαφέροντα, δε, τα δρώμενα κάτω από το αρχοντικό αμάξωμα.
Εκεί αναλαμβάνει το plug-in υβριδικό σύνολο «Ultra Performance Hybrid», το οποίο τοποθετείται στα 780 άλογα και τα 1.357 Nm! Αριθμοί που επισκιάζουν τόσο τον 6.0 W12 twinturbo της Batur (750 άλογα και 1.000 Nm), όσο και οτιδήποτε άλλο έχει μπει σε μηχανοστάσιο Bentley παραγωγής, στα 105 χρόνια ιστορίας της εταιρίας! Για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης, η σημερινή Continental GT Speed 6.0 W12 μετρά 659 ίππους και 900 Nm. Φυσιολογικά το βάρος καταγράφεται αρκετά υψηλότερα από τα 2.177 κιλά της Speed, αγγίζοντας τους 2,5 τόνους (2.495 κιλά), ωστόσο με τέτοια διαφορά στη δύναμη δεν προξενεί εντύπωση πως η επιτάχυνση είναι αρκετά ταχύτερα από τα 3,6 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα, σταματώντας το χρονόμετρο στα μόλις 3,1 δλ. (3,2 δλ. η κάμπριο). H PHEV διάταξη δεν βάζει περιορισμούς στην τελική (για την προστασία της μπαταρίας), ισοφαρίζοντας τα 335 χλμ./ώρα της απερχόμενης Speed.
Μιλώντας για τη μπαταρία, αυτή τοποθετείται στο πίσω μέρος, συνεισφέροντας στη διαμόρφωση της κατανομής βάρους στο 49-51 εμπρός-πίσω. Η χωρητικότητα φτάνει τα 25,9 kWh και εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία άνω των 80 χλμ., με τις εκπομπές ρύπων να μην ξεπερνούν τα 29 γρ. CO2/χλμ. Η προσοχή των μηχανικών στο στήσιμο της Continental GT φαίνεται και από τη στάνταρ παρουσία ενεργών αμορτισέρ, συστήματος τετραδιεύθυνσης και ηλεκτρονικά ελεγχόμενων αντιστρεπτικών.