Φαινόταν ότι κατά ‘κει πήγαινε η υπόθεση, όταν είδαμε πέρσι την X2 δεύτερης γενιάς να μεγαλώνει σημαντικά σε διαστάσεις και να μετατρέπεται σε κουπέ-SUV. Πλέον το λέει και επίσημα η BMW, ότι ουσιαστικά την προετοίμαζε για να πάρει τη θέση της X4.
Ο μικρός αδερφός της X6 παρουσιάστηκε πρώτη φορά το 2014, για να αποκτήσει τη δεύτερη γενιά της τέσσερα χρόνια αργότερα. Υπό νορμάλ συνθήκες, θα έπρεπε ήδη να έχει παρουσιαστεί η έστω, να περιμένουμε την τρίτη εκδοχή της. Από τη στιγμή, όμως, που η νέα X2 εμφανίστηκε στο ίδιο μοτίβο, οι Βαυαροί ήταν σαν να ανακοίνωναν το τέλος της X4. Κάτι που έκαναν κανονικά, με δηλώσεις τους σε ιταλικά Μέσα, ανακοινώνοντας πως η τρέχουσα G02 θα είναι και η τελευταία X4 που βλέπουμε. Οι λόγοι δεν διευκρινίζονται, αλλά σίγουρα οι χαμηλότερες του αναμενομένου πωλήσεις έπαιξαν μεγάλο ρόλο. Η υπερπροσφορά μοντέλων στην κατηγορία των SAV (Sport Activity Vehicles, όπως πλασάρονται τα κουπέ «σουβ») επίσης, κάτι που οδήγησε την BMW στην απόφαση για αναδιαμόρφωση της γκάμας.
Λεπτομέρειες για την καταληκτική ημερομηνία επίσης δεν αναφέρονται, ωστόσο φαντάζει δύσκολο να συνεχίσει η X4 και πέρα από το 2024. Κατά πάσα πιθανότητα το τέλος του έτους, θα σημάνει και εκείνο της παραγωγής για το βαυαρικό crossover. Αυτό, όμως, δεν σημαίνει ότι αποκλείεται μια μελλοντική επιστροφή της, σε διαφορετική μορφή. Σύμφωνα με το BMWBlog, η φίρμα του Μονάχου εξετάζει το ενδεχόμενο παρουσίασης μιας εντελώς νέας και αμιγώς ηλεκτρικής X4, που θα βασίζεται στην πλατφόρμα Neue Klasse. Οι Βαυαροί έχουν δηλώσει πως θα παρουσιάσουν τουλάχιστον 6 EV ως το 2028 με βάση το ολοκαίνουργιο πάτωμα, οπότε μια iX4 θα μπορούσε να είναι ένα εξ αυτών.