H προσοχή στη λεπτομέρεια και η εμμονή με την τελειότητα διέπει κάθε αυτοκίνητο της Bentley. Κάθε Continental GT, Flying Spur ή Bentayga θα πρέπει να είναι αψεγάδιαστη σε κάθε τομέα, πριν αφήσει το εργοστάσιο του για τον ευτυχή της κάτοχο. Μια άψογη εικόνα που ξεκινάει από το αμάξωμα και την πρώτη ματιά, με την ποιότητα, αλλά και το είδος, της βαφής να παίζει τεράστιο ρόλο. Το σατέν ντύσιμο κερδίζει ολοένα περισσότερο κοινό, οπότε οι Άγγλοι δεν αφήνουν κενά στις προτιμήσεις των πελατών τους.
Μέσα από το ειδικό τμήμα εξατομίκευσης Mulliner, οι αγοραστές Bentley μπορούν να επιλέξουν μεταξύ 15 διαφορετικών σατέν αποχρώσεων για το καμάρι τους, ενώ τουλάχιστον άλλες τόσες αφορούν τη ματ υφή. Το σατέν ανεβαίνει σταθερά σε δημοτικότητα στα executive αυτοκίνητα, ενώ είναι χαρακτηριστικό πως το 75% των Bentley που πωλήθηκαν το 2023 πέρασαν πρώτα από τους μάστορες του Mulliner. Ειδικότερα το Sattin συνολάκι φορέθηκε πολύ, κι ας χρειάστηκε να περιμένουν λίγο παραπάνω οι κάτοχοι για να πάρουν τα αυτοκίνητά τους.
Οι τεχνικοί της βρετανικής φίρμας χρειάζονται 55 ώρες για να ολοκληρώσουν τη διαδικασία του βαψίματος, καθώς πριν δοθεί το τελικό «ΟΚ» μεσολαβεί ενδελεχής έλεγχος ποιότητας και δοκιμές, που περιλαμβάνουν από έκθεση σε ακραίες θερμοκρασίες (από -30 ως +60 βαθμούς Κελσίου) μέχρι ψεκασμό με διάλυμα αλατιού, ώστε να διασφαλίζεται η αντοχή του χρώματος σε παραθαλάσσιες περιοχές και κατά τη διάρκεια του χειμώνα (από το αλάτι που ρίχνουν στους δρόμους, κατά τις χιονοπτώσεις)! Τιμή, πάντως, δεν ανακοινώνει η Bentley, αλλά σίγουρα μιλάμε για πολλές χιλιάδες ευρώ.