Η Bentley αποχαιρέτησε τον αμιγώς θερμικό 4.0 V8 twinturbo πριν λίγες μέρες, ανακοινώνοντας παράλληλα ένα plug-in υβριδικό μέλλον γεμάτο άλογα για τα μοντέλα της. Το πρώτο που επωφελείται είναι η νέα Continental GT, βολεύοντας 780 άτια κάτω από το καπό της.
Οι Βρετανοί έδωσαν στη δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες του επερχόμενου κουπέ της, αν και ακόμα το καμουφλάζ καλύπτει τα πάντα. Είναι έτσι τοποθετημένο πάντως, ώστε διακρίνουμε αρκετές λεπτομέρειες σε προφυλακτήρες, φτερά και φωτιστικά σώματα. Τι διακρίνουμε; Ότι σε σχέση με τη σημερινή Continental GT, οι αισθητικές διαφοροποιήσεις μένουν σε ελάχιστο επίπεδο. Κάτι ανάλογο θα πρέπει να περιμένουμε στην καμπίνα, καθώς η Bentley έδωσε έμφαση στα τεκταινόμενα κάτω από το αμάξωμα.
Εκεί αναλαμβάνει το plug-in υβριδικό σύνολο «Ultra Performance Hybrid», το οποίο τελικά τοποθετείται στα 780 άλογα και τα 1.357 Nm! Αριθμοί που επισκιάζουν τόσο τον 6.0 W12 twinturbo της Batur (750 άλογα και 1.000 Nm), όσο και οτιδήποτε άλλο έχει μπει σε μηχανοστάσιο Bentley παραγωγής, στα 105 χρόνια ιστορίας της εταιρίας! Για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης, η σημερινή Continental GT Speed 6.0 W12 μετρά 659 ίππους και 900 Nm. Φυσιολογικά το βάρος αναμένεται αρκετά υψηλότερα από τα 2.177 κιλά της Speed, ωστόσο με τέτοια διαφορά στη δύναμη θα πρέπει να περιμένουμε καλύτερη επιτάχυνση από τα 3,6 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα, αλλά και πιθανόν ίδια (μπορεί και χαμηλότερη) τελική στα 335 χλμ./ώρα λόγω PHEV διάταξης, για την προστασία της μπαταρίας – η χωρητικότητα της οποίας ακόμα είναι άγνωστη, αλλά ανακοινώνεται πως προσφέρει μέχρι 80 χλμ. ηλεκτρικής αυτονομίας.