H προσοχή στη λεπτομέρεια και η εμμονή με την τελειότητα διέπει κάθε αυτοκίνητο της Bugatti. Οποιαδήποτε Chiron, Divo ή Mistral θα πρέπει να είναι αψεγάδιαστη σε κάθε τομέα, πριν αφήσει το εργοστάσιο του Μολσχάιμ για τον ευτυχή της κάτοχο. Μια άψογη εικόνα που ξεκινάει από το αμάξωμα και την πρώτη ματιά, με την ποιότητα της βαφής να παίζει τεράστιο ρόλο. Για αυτό, οι τεχνικοί της Bugatti αφιερώνουν μέχρι 700 ώρες μόνο για το βάψιμο των αυτοκινήτων!
Προκειμένου να δημιουργήσει τέλεια φινιρίσματα βαφής στις πανάκριβες δημιουργίες της, η γαλλογερμανική εταιρία επενδύει από 600 έως 700 ώρες ανά αυτοκίνητο για την τελειοποίηση της εφαρμογής του χρώματος στο αμάξωμα. Πριν ακόμη τοποθετηθεί η πρώτη στρώση ασταριού, οι ειδικοί της Bugatti ελέγχουν κάθε πάνελ για τυχόν ατέλειες. Ο έλεγχος περιλαμβάνει ενδελεχώς όλες τις επιφάνειες για μικροσκοπικά κοιλώματα και ατέλειες, πριν ακόμη πιάσουν τα πιστόλια βαφής. Μόλις διαπιστωθεί πως όλα είναι στην εντέλεια, περνιέται το πρώτο χέρι αστάρι και αναλαμβάνει το γυαλόχαρτο, ώστε να το φέρει σε μια απαλή και πλήρως επίπεδη μορφή, μακριά από τη διαμόρφωση τυχόν ανωμαλιών (κοιλώματα, κύματα ή χτυπήματα).
Μόνο το ανωτέρω πρώτο βήμα διαρκεί 100 ώρες, ενώ άλλες 100 ώρες χρειάζονται πριν καν περαστεί το πρώτο στρώμα βαφής. Το αμάξωμα ψεκάζεται με βερνίκι, το οποίο στη συνέχεια επίσης τρίβεται με γυαλόχαρτο, ενώ μετά περνιέται δεύτερο χέρι βερνίκι. Κατόπιν αναλαμβάνει η βάση του χρώματος, που ακολουθείται από ακόμα έναν ενδελεχή έλεγχο. Οποιαδήποτε απόκλιση είτε σε κάποιο πάνελ, είτε μεταξύ τους (αν έχει διαφορετική απόχρωση το φτερό με την πόρτα, ας πούμε), οδηγεί το αυτοκίνητο πίσω στο βαφείο. Ακόμα και τέλειο όταν είναι το αποτέλεσμα, όμως, η διαδικασία επ’ ουδενί δεν πλησιάζει στο τέλος της.
Αφού το χρώμα τοποθετηθεί και εξακριβωθεί πως βρίσκεται στα απαιτούμενα στάνταρ, περνάει 4 ολόκληρες μέρες στο γυάλισμα! Κατόπιν το αυτοκίνητο παίρνει θέση σε μια ειδική σήραγγα φωτός, όπου επί 10 ώρες οι καλλιτέχνες (χωρίς εισαγωγικά, κυριολεκτικά) της Bugatti ψάχνουν κάθε σπιθαμή για οποιαδήποτε ατέλεια. Μόνο τότε, έπειτα από 600 ή 700 ώρες -ανάλογα το αυτοκίνητο και τη δυσκολία στις επιφάνειες- τσεκαρίσματος παίρνει το τελικό «OK» για τη συνέχεια της παραγωγικής διαδικασίας.
«Ο Ettore Bugatti μεγάλωσε σε μια οικογένεια καλλιτεχνών και καμβάς του ήταν τα αυτοκίνητα, ακόμη και πριν οι άνθρωποι τα θεωρήσουν έργα τέχνης», δήλωσε ο Christophe Piochon, πρόεδρος της εταιρίας. «Διατηρούμε αυτό το ήθος μέχρι σήμερα στην Bugatti, διασφαλίζοντας ότι κάθε πτυχή του σχεδιασμού και της παραγωγής ολοκληρώνεται με αφοσίωση στην αισθητική αριστεία».