Το ολοκαίνουργιο μεγάλο SUV Audi Q7 αποκτά και την πιο «πράσινη» plug-in hybrid έκδοση Q7 e-tron με συνδυαστική ισχύ 373 ίππων και 700 Nm ροπής, κατανάλωση 1,7 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 λιγότερες από 50 γρ./χλμ. Το plug-in υβριδικό σύνολο αποτελείται από ένα ντίζελ V6 3.0 TDI μηχανικό σύνολο ισχύος 258 ίππων και 600 Nm ροπής και ένα ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 128 ίππων και 350 Nm ροπής.
Στο δάπεδο του πορτ μπαγκάζ είναι τοποθετημένη μπαταρία ιόντων – λιθίου που περιλαμβάνει 168 κυψέλες και είναι υγρόψυκτη. Η χωρητικότητά της είναι 17,3 kWh, επιτρέποντας στο μεγάλο SUV να κινείται μόνο με την χρήση ηλεκτρικής ενέργειας σε αποστάσεις έως 56 χιλιομέτρων, ενώ η συνδυαστική αυτονομία θα φτάνει τα 1.410 χιλιόμετρα. Από πλευράς επιδόσεων, το μήκους 5,05 μέτρων Audi Q7 e-tron επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 6,0 δλ., και η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 225 χλμ./ώρα.
Ο οδηγός του Audi Q7 e-tron μπορεί να επιλέξει μεταξύ τεσσάρων επιλογών (modes). Η λειτουργία EV δίνει προτεραιότητα στην ηλεκτρική οδήγηση. Συνήθως ξεκινά με την ηλεκτρική επιλογή και ο 3.0 TDI ενεργοποιείται όταν ο οδηγός πατήσει βαθιά το πεντάλ του γκαζιού. Το hybrid mode συνδυάζει τους δύο κινητήρες ανάλογα με τους ρυθμούς κίνησης του αυτοκινήτου, στο battery hold mode το σύστημα αποθηκεύει τη διαθέσιμη ηλεκτρική ενέργεια και φορτίζει τη μπαταρία. Επιπλέον, το σύστημα πλοήγησης MMI Navigation Plus συνδέεται με το υβριδικό σύστημα και με βάση τα δεδομένα πλοήγησης και τις πληροφορίες που λαμβάνει για την κυκλοφορία σε πραγματικό χρόνο, επιλέγει το πιο κατάλληλο mode για μέγιστη δυνατή οικονομία.