Το νέο, δεύτερης γενιάς μεγάλο SUV μοντέλο Q7 παρουσιάζει η Audi, το οποίο ελάφρυνε κατά 325 κιλά σε σχέση με το προγενέστερο μοντέλο, ενώ φέρει υψηλή τεχνολογία και plug-in hybrid έκδοση Q7 e-tron quattro. Ξεκινώντας από το αμάξωμά του νέου Q7, είναι ελαφρώς πιο μικρό κατά 37 χλστ. σε μήκος και 15 χλστ. σε ύψος , ωστόσο από σχεδιαστικής άποψης δεν μπορεί να χαρακτηριστεί εντυπωσιακό και μάλλον μοιάζει σαν ένα μεγαλύτερο A3 Sportback. Πάνω από 100 κιλά εξοικονομήθηκαν από την χρήση ατσαλιού πολύ υψηλής αντοχής και αλουμινίου στο πλαίσιο και 71 κιλά από τα ελαφρύτερα πάνελ του αμαξώματος, μέσω των αλουμινένιων θυρών, εμπρός φτερών, εμπρός και πίσω καπό.
Αντιθέτως, στο εσωτερικό είναι πιο ενδιαφέρον σχεδιαστικά με τις μινιμάλ σπορτίφ γραμμές και τη διάχυτη αλλά διακριτική πολυτέλεια. Μεταξύ των εξοπλιστικών highlights είναι ο εικονικός πίνακας οργάνων που παρουσιάστηκε στο νέο Audi TT, το 3D ηχοσύστημα της Bang & Olufsen με τα 23 ηχεία συνολικής ισχύος 1.920 watt, η 12,3 ιντσών οθόνη στο ταμπλό και οι δύο μεγάλες προαιρετικές οθόνες των 10,1 ιντσών πίσω από τα εμπρός προσκέφαλα με full HD camera, 32GB χωρητικότητα, Bluetooth κ.α. Επιπλέον, το εσωτερικό του Q7 προσφέρει μεγάλους χώρους σε έως 7 επιβάτες και 770 λίτρα για τις αποσκευές (295 λτ. στην 7θέσια διάταξη).
Στους κινητήρες που εφοδιάζουν το νέο Q7, αρχικός θα είναι ο V6 3.0 TDI απόδοσης 218 ίππων και 500 Nm ροπής, ο οποίος θα διατεθεί αργότερα. Κατόπιν υπάρχει ο 3.0 TDI με 272 ίππους και 600 Nm ροπής, ο οποίος επιταχύνει το μεγάλο SUV των 1.995 κιλών στο 0-100 χλμ./ώρα σε 6,3 δλ., η τελική ταχύτητα φτάνει τα 234 χλμ./ώρα, η κατανάλωση ανέρχεται στα 5,7 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 149 γρ./χλμ. Επιλογή βενζίνης είναι ο 3.0 TFSI με 333 ίππους και 440 Nm ροπής, με 0-100 χλμ./ώρα σε 6,1 δλ., τελική ταχύτητα 250 χλμ./ώρα, κατανάλωση 7,7 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 179 γρ./χλμ. Ένας ακόμα κινητήρας είναι ο 2.0 TFSI απόδοσης 252 ίππων και 370 Nm ροπής, ο οποίος όμως θα διατεθεί σε αγορές της Ασίας και στις Η.Π.Α.
Πιο προηγμένη τεχνολογικά είναι η έκδοση Q7 e-tron quattro με το plug-in hybrid σύνολο συνδυαστικής απόδοσης 373 ίππων και 700 Nm ροπής. Το υβριδικό σύστημα αποτελείται από τον 3.0 TDI κινητήρα ισχύος 258 ίππων και τον ηλεκτροκινητήρα των 94 kW (128 ίππων). Τα 100 χλμ./ώρα από στάση επιτυγχάνονται σε 6,0 δλ., η σε 6,1 δλ. μόνο με την χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας (επαρκεί για αποστάσεις έως 56 χλμ.) και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 225 χλμ./ώρα. Η Audi ανακοινώνει εκπομπές CO2 για το Q7 e-tron 50 γρ./χλμ. και κατανάλωση μόλις 1,7 λτ./χλμ. (!), αρκετά χαμηλότερη από τα 2,5 λτ./100 χλμ. που ανακοινώνει η Volvo για το άμεσα ανταγωνιστικό νέο XC90 TwinEngine.
Πληθώρα συστημάτων ανέσεων και ασφαλείας εφοδιάζουν το νέο Audi Q7, μεταξύ των οποίων είναι η ρυθμιζόμενη αερανάρτηση με τις 5 επιλογές, οι ζάντες έως 21 ιντσών (18άρες στάνταρ), το νέο «all-wheel» τιμόνι που γυρίζει και τους πίσω τροχούς σε γωνία έως 5 μοιρών και η εξελιγμένη τετρακίνηση με αυτόματο κλείδωμα του κεντρικού διαφορικού και μετάδοση της ροπής έως 85% στον πίσω άξονα.