H Alfa Romeo 33 Stradale έκανε ντεμπούτο στο φλογερό Rosso Alfa, κατακόκκινη, αθεράπευτα ρομαντική και ακαταμάχητα γοητευτική. Το ιταλικό υπεραυτοκίνητο, ωστόσο, δείχνει μαγευτικό κι όταν φοράει το βαθύ μπλε Blue Reale.
Οι Μιλανέζοι έδωσαν νέες φωτογραφίες της κορωνίδας τους, στα πλαίσια της «33 Stradale Day» που πραγματοποιήθηκε χθες και συνοδευόταν από πολλαπλές ιστορικές αναφορές στον αριθμό 33. Το απόγειο της εκδήλωσης, φυσικά, δεν ήταν άλλο από τη γαλάζια παρουσία της Stradale, στην οποία παράλληλα έκανε πρεμιέρα ένα νέο σχέδιο για τις 20άρες ζάντες. Πανέμορφες, ρετρό και πολύ πιο ταιριαστές με τις καμπύλες, αλλά και την ιστορική νύξη με την αρχέγονη Stradale, δεδομένα επισκιάζουν τις 5απλές οπές που είδαμε στο λανσάρισμα της 33άρας.
Είτε κόκκινη είτε μπλε, κάθε μια από τις τριάντα τρεις 33 Stradale που θα κατασκευαστούν, παίρνουν κίνηση μέσω δυο επιλογών: μια βενζινοκίνητη και μια αμιγώς ηλεκτρική (ξεκάθαρα υπερ της πρώτης οι αγοραστές πάντως). Αμφότερες αξιοποιούν το οπλοστάσιο της Maserati, άσχετα που η Alfa Romeo δεν το ανακοινώνει επίσημα. Η θερμική 33άρα αξιοποιεί τον 3.0 V6 twinturbo της MC20, παράγοντας εδώ πάνω από τα 620 άλογα της «Τρίαινας», ενώ η ηλεκτρική χρησιμοποιεί τους 3 ηλεκτροκινητήρες της νέας GranTurismo Folgore.
Η μετάδοση στους πίσω τροχούς γίνεται μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων, σε συνδυασμό με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Η επιτάχυνση στα 0-100 χλμ./ώρα για τη βενζινοκίνητη διαρκεί λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα και η μέγιστη ταχύτητα αγγίζει τα 333 χλμ./ώρα. Οι αναρτήσεις, τέλος, αποτελούνται από διπλά ψαλίδια εμπρός – πίσω, ενώ τα φρένα της Brembo με τους κεραμικούς δίσκους αναλαμβάνουν την επιβράδυνση.