Φουλ του V6 οι αγοραστές της νέας Alfa 33 Stradale

H Alfa Romeo δημιούργησε νέα σειρά ονειρώξεων με το λανσάρισμα της αναγεννημένης 33 Stradale. Το πολυαναμενόμενο και πολυπόθητο υπεραυτοκίνητο από το Μιλάνο, που έρχεται να αναβιώσει ίσως το ομορφότερο αυτοκίνητο όλων των εποχών, να διαδεχτεί την 8C Competizione (έστω μετά από 14 χρόνια) και να γίνει η ισχυρότερη δημιουργία παραγωγής όλων των εποχών για την εταιρία. Κάτι που ισχύει τόσο για τη V6, όσο και την ηλεκτρική εκδοχής της.

Πλήρως εναρμονισμένοι με τα «θέλω» των petrolheads και τα «πρέπει» των νομοθετών, οι Ιταλοί προσφέρουν την 33 Stradale τόσο με κινητήρα εσωτερικής καύσης όσο και EV διάταξη. Αμφότερες προέρχονται από τη Maserati, άσχετα που η Alfa Romeo δεν το ανακοινώνει επίσημα. Η θερμική 33άρα αξιοποιεί τον 3.0 V6 twinturbo της MC20, παράγοντας εδώ πάνω από τα 620 άλογα της «Τρίαινας», ενώ η ηλεκτρική χρησιμοποιεί τους 3 ηλεκτροκινητήρες της νέας GranTurismo Folgore. Στο grand tourer από τη Μόντενα η ισχύς φτάνει τους 750 ίππους και τα 1.350 Nm, ωστόσο το Μιλάνο αναφέρει και εδώ πως η δύναμη της Stradale παρουσιάζεται αυξημένη («άνω των 750 ίππων»).

Όπως φαίνεται όμως, όλοι θέλουν τη V6. Ο αντιπρόεδρος της Alfa και επικεφαλής του τμήματος Βορείου Αμερικής, Larry Dominique, μίλησε για τη νέα Stradale και τόνισε την ουσία πίσω τις δυο επιλογές κινητήρα: «Η ιδέα πίσω από την 33 Stradale είναι να αποτίνουμε φόρο τιμής στο παρελθόν, αλλά παράλληλα να δείξουμε το δρόμο στο μέλλον. Αυτός ήταν ένας από τους λόγους για τους οποίους θέλαμε να προσφέρουμε και τα δύο κινητήρια σύνολα. Είναι μια ευκαιρία να δείξουμε ότι μπορούμε να φτιάξουμε μια Alfa Romeo,  ανεξάρτητα από το σύστημα κίνησης. Ότι είμαστε σε θέση να προσφέρουμε την εμπειρία και το DNA της Alfa Romeo, άσχετα από τον κινητήρα. Τι σημαίνει αυτό; Για εμάς, είναι ιταλικό, είναι σπορ, είναι “Rosso”. Εφόσον το αυτοκίνητο αποδίδει σαν Alfa σε όλους τους τομείς, το μοτέρ κατά κάποιον τρόπο δεν έχει την ίδια σημασία».

Ο Αμερικανός ξεκάθαρα φτιάχνει το κλίμα για την πλήρη ηλεκτροποίηση της γκάμας, μέχρι το 2027. Οι επόμενες Giulia και Stelvio, φερ’ ειπείν, θα προσφέρονται μόνο με ηλεκτροκινητήρες. Το θέμα, όμως, είναι πόσο αρέσουν στον κόσμο. Κρίνοντας από την 33 Stradale, όχι πολύ. Ο ίδιος, ο Dominique, δηλώνει πως η συντριπτική πλειοψηφία των αγοραστών έχουν επιλέξει τον V6. Δεν αναφέρει ακριβή νούμερα, καθώς ούτως ή άλλως η παραγωγή είναι περιορισμένη (33 μονάδες, όλες sold out), αλλά λέει πως «ελάχιστα είναι ηλεκτρικά».

Παράλληλα μας έδωσε και την πιθανή ημερομηνία έναρξης της παραγωγής. Κατά πάσα πιθανότητα η νέα 33 Stradale θα ξεκινήσει να συναρμολογείται στις 24 Ιουνίου του 2024, ακριβώς την ημέρα που η Alfa Romeo θα γιορτάζει τα 114α γενέθλιά της. Τιμή επίσης δεν ανακοινώνεται, αλλά πολύ εύκολα μπορούμε να φανταστούμε τουλάχιστον 1 εκατομμύριο ευρώ.

Get it on Google Play Download on the App Store