Η Alfa Romeo αναγεννά τη θρυλική 33 Stradale που παρουσιάστηκε το 1967 και κατασκευάστηκε σε μόλις 18 αντίτυπα. Η σύγχρονη ομώνυμη διάδοχός της που αποκαλύφθηκε πριν από λίγα λεπτά υιοθετεί τις σχεδιαστικές φόρμες του παρελθόντος σε μια σύγχρονη μορφή, σε ένα άκρως εντυπωσιακό αμάξωμα. Θα κατασκευαστεί σε μόλις 33 αντίτυπα με μοναδική χειροτεχνική διαδικασία και σε συνεργασία με την Carrozzeria Touring Superleggera.
Τα χαρακτηριστικά οβάλ εμπρός φωτιστικά σώματα, η πολύ μικρή τριγωνική μάσκα, οι έντονες καμπύλες από το εμπρός καπό και την οροφή έως το πίσω άκρο και οι τονισμένοι ώμοι, παραπέμπουν αμέσως στην πρώτη 33 Stradale. Το κορυφαίο «dream car» της μιλανέζικης αυτοκινητοβιομηχανίας είναι κατασκευασμένο από ελαφριά υλικά, όπως αλουμίνιο και ανθρακόνημα. Επιπλέον, χάρη στο γωνιακό άνοιγμα των θυρών και τα μεγάλα τζάμια που φτάνουν και στην οροφή, ο οδηγός απολαμβάνει μια μοναδική θέα και προς τον ουρανό.
Εντυπωσιακά λιτό είναι το εσωτερικό, όπως άλλωστε αρμόζει σε ένα διθέσιο αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων. Έχει σχεδιαστεί ελαχιστοποιώντας τα εξαρτήματα που μπορούν να αποσπάσουν την προσοχή του οδηγού. Μπροστά από τον οδηγό υπάρχει μια οθόνη η οποία, χάρη σε ένα τρισδιάστατο «τηλεσκόπιο» που εφαρμόζεται σε αυτήν, εμπλέκει τον οδηγό σε μια μοναδική αλληλεπίδραση. Το τιμόνι, χωρίς τα κουμπιά που βρίσκονται συνήθως πάνω του, επιτρέπει στον… πιλότο της νέας 33 Stradale να απολαύσει την οδήγηση. Επίσης, όπως σε ένα πιλοτήριο αεροσκάφους, τα χειριστήρια βρίσκονται σε διαφορετικά επίπεδα, όπως είναι στην κονσόλα και στην κεντρική επένδυση του εσωτερικού της οροφής.
Για την κίνηση φροντίζει ο 3.0 λτ. V6 biturbo με ισχύ άνω των 620 ίππων ή με πάνω από 750 άλογα στην αμιγώς ηλεκτρική έκδοση με αυτονομία 450 χιλιομέτρων. Η μετάδοση στους πίσω τροχούς γίνεται μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 8 ταχυτήτων, σε συνδυασμό με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Η επιτάχυνση στα 0-100 χλμ./ώρα για τη βενζινοκίνητη διαρκεί λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα και η μέγιστη ταχύτητα αγγίζει τα 333 χλμ./ώρα. Οι αναρτήσεις αποτελούνται από διπλά ψαλίδια εμπρός – πίσω, ενώ τα φρένα της Brembo με τους κεραμικούς δίσκους αναλαμβάνουν την επιβράδυνση.