Τον τελευταίο καιρό ακούγεται συχνά το όνομα της Maserati, αλλά για τους λάθος λόγους. Η φημισμένη ιταλική εταιρία βρίσκεται διαρκώς εν μέσω σεναρίων λήψης δραστικών μέτρων από τη μητρική Stellantis, τα οποία πρωτίστως περιστρέφονται γύρω από την πώλησή της. Ο CEO του πολυεθνικού κολοσσού ναι μεν διαψεύδει το πωλητήριο, αλλά παραδέχεται πως η «Τρίαινα» έχει σοβαρό πρόβλημα.
Στα πλαίσια της Έκθεσης στο Παρίσι, ο Carlos Tavares μίλησε για όλα τα φλέγοντα ζητήματα της Stellantis. Από τα πρώτα της λίστας, είναι φυσικά το μέλλον της φίρμας από τη Μόντενα. Ο Πορτογάλος, που ειρήσθω εν παρόδω θα αποχωρήσει από τον προεδρικό θώκο στις αρχές του 2026, δεν έκρυψε τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι Ιταλοί: «Η Maserati είναι στο μείον καιρό τώρα. Ξοδεύει περισσότερα χρήματα από όσα βγάζει, συνεπώς υποφέρει από οικονομικές ζημιές» είπε χαρακτηριστικά ο Tavares, εντοπίζοντας το πρόβλημα στον προσανατολισμό της γκάμας: «Το ζήτημα δεν αφορά τα αυτοκίνητα αυτά καθαυτά. Μια χαρά μοντέλα προσφέρει η Maserati. Το target group τους, όμως, είναι συγκεχυμένο. Οι Maserati δεν είναι απλά σπορ. Είναι gran turismo, εκφράζουν την ύψιστη ποιότητα ζωής, τη dolce vita νοοτροπία».
Η αβεβαιότητα στο μέλλον της «Τρίαινας», πάντως, είχε πάρει επίσημη μορφή και λίγους μήνες πριν, δια των χειλών της Chief Financial Officer της Stellantis. Μέσες-άκρες, η Natalie Knight είχε παραδεχτεί πως είναι πολύ πιθανό να αναζητηθεί αγοραστής για τη Maserati στο μέλλον: «Μπορεί κάποια στιγμή να εξετάσουμε ποιο θα είναι το καλύτερο σπιτικό» ήταν τα ακριβή λόγια της Knight, μιλώντας για τη φίρμα από τη Μόντενα. Δηλώσεις που ήρθαν λίγο μετά τη δημοσίευση των οικονομικών αποτελεσμάτων, τα οποία για μια ακόμη φορά δείχνουν «μαύρα κι άραχνα». Στο πρώτο μισό του έτους, πουλήθηκαν 6.500 Maserati – επίδοση που ισοδυναμεί με μείωση 50% σε σχέση με το περσινό διάστημα Ιανουαρίου-Ιουνίου, όταν οι Ιταλοί είχαν διαθέσει 15.300 αυτοκίνητα!