Η Maserati έχει ανακοινώσει τον αποχαιρετισμό του V8 από το 2023, ωστόσο τώρα γίνεται πράξη. Η Quattroporte Grand Finale είναι η τελευταία «Τρίαινα» με περισσότερους από 6 κυλίνδρους στο μηχανοστάσιο, ενώ δεν αποκλείεται να είναι και η τελευταία Quattroporte γενικά, μέχρι νεωτέρας.
Η ιταλική λιμουζίνα ξεχωρίζει για το εκθαμβωτικό Blue Nobile χρώμα, που καλύπτει ακόμα και τα ανθρακονημάτινα αεροδυναμικά στοιχεία. Οι δαγκάνες των φρένων βάφονται ασημί, ενώ τα σήματα πάνω στο αμάξωμα (όχι στη μάσκα) είναι μαύρα. Στο εσωτερικό δεν συζητάμε την ύπαρξη δερμάτινων επενδύσεων παντού, την ώρα που τα ξύλινα πάνελ (σε κεντρική κονσόλα, τιμόνι και ταμπλό) δίνουν το δικό τους χαρακτήρα, όπως και οι υπογραφές των εργαζομένων της Maserati που τα συναρμολογούν, αλλά και τα σήματα «Grand Finale» σε κονσόλα-πόρτες-μαρσπιέ.
Γεμάτος αυτόγραφα είναι και ο V8 κάτω από το καπό, ο οποίος επίσης διακρίνεται για τις carbon αρετές του καπακιού. Κυριότερα, περικλείει την τιμή του να είναι ο τελευταίος του είδους σε Maserati. Με απόδοση 580 ίππων στις 6.750 σ.α.λ. και 730 Nm στις 2.250-5.250 σ.α.λ., ο -καταγωγής Ferrari- 3.9 V8 twinturbo κινεί τους πίσω τροχούς μέσω 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου και επιταχύνει την 2,1 τόνους Quattroporte στα πρώτα 100 χλμ./ώρα, εντός 4,3 δλ. Το γκάζι δεν σταματά πριν τα 326 χλμ./ώρα, καθιστώντας την Gran Finale (που επί της ουσίας είναι η Trofeo) και ως μια από τις ταχύτερες Maserati όλων των εποχών. Για τους τύπους, να αναφέρουμε πως η μέση κατανάλωση βρίσκεται στα 12,2 λίτρα/100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 276 γρ./χλμ.