H Ferrari έχει μπει για τα καλά στο παιχνίδι του εξηλεκτρισμού, προσφέροντας δυο plug-in υβριδικά μοντέλα στη γκάμα της. Κι αν η SF90 Stradale (μαζί με τη Spider) δεν είναι ιδιαίτερα αυξημένης παραγωγής, οι 296 GTB και GTS καταφέρνουν μόνες τους να γέρνουν την πλάστιγγα των πωλήσεων στη μεριά των υβριδικών συνόλων!
Στο τρίτο τρίμηνο του έτους επήλθε η ιστορική ανατροπή, με το 51% των ταξινομήσεων του «Cavallino» να αντιστοιχεί σε Ferrari που διαθέτουν ηλεκτροκινητήρα. Το διάστημα Ιουλίου-Σεπτεμβρίου σηματοδότησε αύξηση 8% στη ζήτηση για τους hybrid εκπροσώπους του Μαρανέλο, συγκριτικά με το διάστημα Απριλίου-Ιουνίου (57-43 η αναλογία θερμικών-υβριδικών), και εκτίναξη 32% σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρσι (81-19% οι πωλήσεις Ιουλίου-Σεπτεμβρίου το ’22). Η εικόνα, ωστόσο, μάλλον παροδική θα είναι, καθώς η Purosangue με τη σειρά της μπορεί να κάνει την ανατροπή στην ανατροπή, ολομόναχη. Το SUV της Ferrari πηγαίνει «τρένο» στις πωλήσεις, οδεύοντας ολοταχώς για ρεκόρ όλων των εποχών. Ο 6.5 V12 των 725 ίππων είναι αγνά ατμοσφαιρικός, οπότε είναι θέμα χρόνου να ξαναγυρίσει το παιχνίδι υπέρ των Μ.Ε.Κ.
Εντυπωσιακά νούμερα συνοδεύουν και τα λογιστικά στοιχεία της Ferrari για το τρίτο τρίμηνο, όπου καταγράφηκαν 1,5 δις ευρώ σε έσοδα και 332 εκατ. ευρώ σε καθαρά κέρδη – αύξηση 24% και 46% αντίστοιχα σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Σύμφωνα με τους Ιταλούς μεγάλη ώθηση στις πωλήσεις έδωσαν οι 296 GTB, Roma και Portofino, ενώ αυξημένη ήταν η ζήτηση για τις 296 GTS και 812 Competizione. Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική ήταν οι πιο δημοφιλείς προορισμοί για το «αλογάκι», με 1.398 μονάδες (+8%, μπάντα για την περίοδο Ιουλίου-Σεπτεμβρίου), ενώ στην Αμερική ταξινομήθηκαν 1.096 νέες Ferrari (+20%).