Κάθε καινούργιο αυτοκίνητο συνοδεύεται με διάφορες εγγυήσεις, μεταξύ των οποίων η πιο σημαντική είναι αυτή που αφορά τα μηχανικά μέρη. Τα λιγότερα χρόνια που δίνονται είναι τα 2, μετά 4-5, ενώ λίγοι κατασκευαστές δίνουν 7-8. Ωστόσο, σε κάθε περίπτωση υπάρχει περιορισμός χιλιομέτρων ή ψιλά γράμματα γιατί κάποια χρόνια μπορεί να είναι επέκταση της εργοστασιακής. Και σίγουρα, το τελευταίο όνομα που περιμένεις να ακούσεις σε σχετικές συζητήσεις, είναι αυτό της Ferrari.
Οι Ιταλοί δεν φημίζονται για τις after sales υπηρεσίες τους, καθώς σε κάποιες περιπτώσεις απαγορεύει μέχρι τις φωτογραφίες από κατόχους Ferrari, αν δεν συμβαδίζουν με τα στάνταρ φήμης του Μαρανέλο! Παρόλα αυτά, είναι μια από τις ελάχιστες εταιρίες που προσφέρει εγγύηση απεριορίστων χιλιομέτρων. Φυσικά αυτό δεν σημαίνει πως μια Ferrari καλύπτεται εφ’ όρου ζωής, δεν είναι χαζοί οι γείτονες. Εδώ μπαίνουν τα «ψιλά γράμματα» που προαναφέραμε. Η Ferrari όντως δίνει ελευθέρας στα χιλιόμετρα που θα κάνει κάποιος με αυτοκίνητό της, αλλά για τα πρώτα 3 χρόνια ιδιοκτησίας. Αγοράζεις, δηλαδή, μια Roma σήμερα και μέχρι τον Αύγουστο του 2027 είσαι καλυμμένος, ακόμα και 300.000 χλμ. να κάνεις.
Η Ferrari βέβαια γνωρίζει το πελατολόγιο της. Ξέρει ότι η συντριπτική πλειοψηφία κατόχων Purosangue, SF90, Roma ή 12Cilindri οδηγούν ελάχιστα τα αυτοκίνητά τους, οπότε αποκλείεται να πάει στο συνεργείο μια 812 GTS ακόμα και με 50.000 χλμ. στην τριετία. Παρόλα αυτά, η κάλυψη υπάρχει αν βρεθεί κάποιος «τρελός». Εννοείται πως για να ισχύει, θα πρέπει να καλύπτονται και μια σειρά από προϋποθέσεις. Βασικότερη όλων, τα σέρβις. Ακόμα και για λίγα χιλιόμετρα να καθυστερήσεις μια αλλαγή λαδιών, φερ’ ειπείν, ρισκάρεις να βγεις εκτός εγγύησης. Όποιος αισθάνεται σίγουρος για τον εαυτό του μπορεί να επιλέξει το πρόγραμμα Extended Coverage Plus, που ανεβάζει τη διάρκεια στα 7 χρόνια – πάντα με απεριόριστο αριθμό χιλιομέτρων, αλλά και τις ίδιες υποχρεώσεις.