H Roma Spider είναι η ιδανική Ferrari για το καλοκαίρι. Το ιδανικό γίνεται ακόμα καλύτερο, όμως, όταν το πιάνουν στα χέρια τους οι μάστορες της Novitec. Και δεν μιλάμε μόνο για το θέμα της δύναμης. Οι Γερμανοί ξέρουν πώς να κάνουν καλλονή, μία ήδη σαγηνευτική Ιταλίδα.
Το καλλίγραμμο κορμί της ανοιχτής Roma κολακεύεται περαιτέρω, από το διακριτικό αεροδυναμικό (και εννοείται ανθρακονημάτινο) body kit της Novitec. Λίγα και προσεγμένα πράγματα, όπως splitter στον εμπρός προφυλακτήρα, μάσκα, side skirts, μια μικρή αεροτομή πίσω, χαμηλωμένη ανάρτηση κατά 35 χλστ. και τέλος. Προαιρετικά διατίθεται σύστημα ανύψωσης του εμπρός μέρους, ώστε να μη βρίσκει στα σαμαράκια ή τις ράμπες των πλοίων κατά την επιβίβαση, καθότι -είπαμε- καλοκαιράκι. Την περισσότερη δουλειά στο εμφανισιακό, βέβαια, την κάνουν οι πανέμορφες NF 11 χρυσαφί ζάντες της Vossen σε διάσταση 20 ιντσών εμπρός και 21 πίσω (με ελαστικά 255/30 και 315/25 αντίστοιχα).
Μικρές αλλαγές έχουν γίνει και κάτω από το καπό. Αν και η Novitec δεν επενέβη εκτενώς στον twinturbo V8 των 3.9 λίτρων, η νέα μονάδα ελέγχου για το σύστημα διαχείρισης κινητήρα, που επεμβαίνει σε ψεκασμό και ανάφλεξη, μαζί με την αναβαθμισμένη εξάτμιση προσθέτουν 84 ίππους και 122 Nm ροπής στην απόδοση. Συνολικά, η βελτιωμένη Roma Spider στέλνει στους πίσω τροχούς 704 ίππους και 882 Nm (στις 7.400 και τις 3.750 σ.α.λ.), την ώρα που η εργοστασιακή βρίσκεται στα 620 άλογα (στις 5.750-7.500 σ.α.λ.) και 760 Nm (στις 3.000-5.750 σ.α.λ.). Αυξήσεις που επιφέρουν μείωση στο χρόνο για το 0-100 χλμ./ώρα, ο οποίος πλέον δεν ξεπερνά τα 3,2 δλ. (από 3,4 δλ.). Παράλληλα επεκτείνεται η κινητικότητα της βελόνας στο ταχύμετρο, ξεπερνώντας τα 325 χλμ./ώρα τελικής (από 320 χλμ./ώρα).