Η Suzuki συνεχίζει να επεκτείνει τη γκάμα των SUV της, με την τελευταία προσθήκη να είναι το ολοκαίνουργιο Fronx που έκανε το ντεμπούτο του στην έκθεση Auto Expo της Ινδίας, βασιζόμενο στο Baleno.
Το Fronx έχει μήκος 3.995 χλστ., πλάτος 1.765 χλστ., ύψος 1.550 χλστ. και μεταξόνιο 2.520 χλστ., όντας 5 χλστ. μακρύτερο, 20 χλστ. φαρδύτερο και 50 χλστ. ψηλότερο από το supermini στο οποίο βασίζεται (ίδιο το μεταξόνιο). Το εμπρός μέρος θυμίζει το νέο Grand Vitara, με τα λεπτά LED ημέρας, το χρώμιο στη μάσκα, τον ογκώδη προφυλακτήρα και την ευμεγέθη ποδιά να κλέβουν τις εντυπώσεις. Το προφίλ είναι πιο σπορ, χάρις στα φουσκωμένα φτερά, τους φαρδείς ώμους, τις 17άρες ζάντες και την κλίση της οροφής προς τα πίσω, όπου συναντάμε μια πολύ εντυπωσιακή διάταξη με ενιαία φωτιστικά σώματα. Εξίσου μεγάλη και εκεί η ποδιά, που παράλληλα χρησιμεύει ως ψευδοδιαχύτης.
Στο εσωτερικό το ταμπλό μοιάζει με του Baleno, αλλά εμπλουτίζεται με ματ φινίρισμα και απομίμηση αλουμινίου. Η οθόνη αφής των 9 ιντσών στην κορυφή είναι ο πρωταγωνιστής, προσφέροντας έλεγχο στο σύστημα πολυμέσων και λειτουργίες συνδεσιμότητας Apple CarPlay και Android Auto. Άλλα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν head-up display, κάμερα 360 μοιρών, ασύρματη φόρτιση, ηχοσύστημα της Arkamys, αεραγωγούς κλιματισμού για τους πίσω επιβάτες και 6 αερόσακους.
Την κίνηση του Fronx αναλαμβάνουν δυο μηχανικά σύνολα, ένα ατμοσφαιρικό κι ένα υπερτροφοδοτούμενο. Η βασική έκδοση εφοδιάζεται με τον 1.200άρη Dualjet των 90 ίππων και 113 Nm ροπής, σε συνεργασία με 5άρι χειροκίνητο ή ισάριθμων σχέσεων αυτόματο κιβώτιο. Στη συνέχεια βρίσκουμε τον 1.000άρη τούρμπο Boosterjet, ο οποίος συνδυάζεται με ήπια υβριδική τεχνολογία και αποδίδει 100 ίππους, μαζί με 148 Nm. Εδώ το σύστημα μετάδοσης περιλαμβάνει και πάλι χειροκίνητη ή αυτόματη επιλογή, με τη δεύτερη να είναι 6 σχέσεων (5άρι το μηχανικό). Σε κάθε περίπτωση, όπως στο Baleno, η κίνηση μεταφέρεται αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς.
Το νέο crossover θα ξεκινήσει την εμπορική του πορεία στην Ινδία από τον Απρίλιο, ενώ αργότερα θα διατεθεί και σε άλλες αγορές, όπως της Αφρικής και της Λατινικής Αμερικής.