Τα e-fuels λογίζονται ως οι σωτήρες των κινητήρων εσωτερικής καύσης. Συνθετικά, εναλλακτικά και βιοκαύσιμα είναι αυτά που κέρδισαν τη μάχη με τις νόρμες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, εξασφαλίζοντας ζωή στις Μ.Ε.Κ. και μετά το 2035. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες εργάζονται εδώ και χρόνια πάνω στη διαδοχή της αμόλυβδης και του ντίζελ, έχοντας εμφανίσει πολλά υποσχόμενα δείγματα. Αυτό, σε συνδυασμό κυρίως με την καθίζηση της αγοράς ηλεκτρικών μοντέλων, κάνει πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες να πιστεύουν πως το μέλλον πια, δεν είναι EV. Μεταξύ αυτών η Porsche, που ήδη εφοδιάζει τις αγωνιστικές 911 GT3 Cup με τέτοιου είδους καύσιμο.
O CEO της εταιρίας, Michael Steiner, μίλησε για την αλλαγή πλάνων και την άνοδο των e-fuel στις προτεραιότητες του σχεδιασμού, δίνοντας πολλές ευχάριστες ειδήσεις. Καταρχάς, τόσο η επόμενη Cayenne όσο και η Panamera, θα διατηρήσουν τους θερμικούς κινητήρες στα μηχανοστάσιά τους, ακριβώς λόγω των συνθετικών καυσίμων. Το αρχικό πλάνο ήθελε και τα δύο μοντέλα να αλλάζουν σε αμιγώς ηλεκτρικά, αλλά η ριζική αλλαγή στη στάση του αγοραστικού κοινού φέρνει και πάλι στο προσκήνιο της Μ.Ε.Κ. Κάτι που σημαίνει ότι μαζί με τις Cayenne και Panamera EV, θα έχουμε και εμβολοφόρες. Δυστυχώς δεν θα ισχύσει κάτι αντίστοιχο για τις επόμενες Boxster/Cayman, καθώς βρίσκονται στα τελικά στάδια της εξέλιξης οπότε δεν μπορούν να γίνουν τόσο εκτενείς μετατροπές στον προγραμματισμό.
Η Porsche παράγει το e-fuel της μέσω μιας διαδικασίας που συνδυάζει ανανεώσιμο υδρογόνο και διοξείδιο του άνθρακα. Το διοξείδιο του άνθρακα που χρησιμοποιείται επί του παρόντος προέρχεται από βιογενή πηγή, αλλά στο μέλλον θα εξάγεται απευθείας από την ατμόσφαιρα. Το εργοστάσιό της στη Χιλή τροφοδοτείται από ανεμογεννήτριες. Η εταιρεία έχει επενδύσει περισσότερα από 100 εκατομμύρια δολάρια στο πρόγραμμα eFuel και σχεδιάζει να ανοίξει μονάδες παρασκευής στη Χιλή, την Ουρουγουάη, τις ΗΠΑ και την Αυστραλία.