H Porsche παρουσίασε την Taycan Turbo GT, η οποία δεν είναι απλά η κορυφαία, πιο σκληροπυρηνική και ταχύτερη έκδοση της ηλεκτρικής ναυαρχίδας του Τσουφενχάουζεν. Εδώ μιλάμε για ένα ιστορικό αντίκτυπου αυτοκίνητο, που χρίζεται ως η πιο γρήγορη και δυνατή Porsche παραγωγής (μπορεί και γενικά, ακόμα και σε σχέση με τα αγωνιστικά της φίρμας) όλων των εποχών! Και οι Γερμανοί δεν χάνουν καθόλου χρόνου, ανακοινώνοντας τιμοκαταλόγους στις περισσότερες αγορές του κόσμου – μεταξύ των οποίων, η Ελλάδα.
Το ταχύτερο EV τόσο στο Nurburgring όσο και στη Laguna Seca, ξεκινά από τις 253.250 ευρώ στη χώρα μας. Μάλιστα η τιμή είναι κοινή, είτε περιλαμβάνεται το πακέτο Weissach είτε όχι. Η Turbo GT είναι σχεδόν 34.000 ευρώ ακριβότερη της Turbo S (221.480 ευρώ), ωστόσο συγκριτικά με την παρεμφερών επιδόσεων 911 Turbo S την αποκαλείς και «ευκαιρία» (από 361.910 ευρώ η Turbo S, από 314.820 ευρώ η απλή Turbo). Τι αγοράζεις, τώρα, με αυτά τα χρήματα; Καταρχάς, το τετράτροχο που συνέτριψε το ρεκόρ του Tesla Model S Plaid για το ταχύτερο ηλεκτρικό όλων των εποχών στην «Πράσινη Κόλαση».
Το ανθρακονημάτινο αεροδυναμικό πακέτο φροντίζει για την παραγωγή έξτρα κάθετης δύναμης, σε συνδυασμό με μορφοποιητές αέρα στο πάτωμα και σταθερή αεροτομή πίσω (όλα στάνταρ με το πακέτο Weissach). Συνολικά η Taycan Turbo GT Weissach πιέζεται στο οδόστρωμα από 220 κιλά downforce, αντλώντας και το τελευταίο ψήγμα πρόσφυσης από τα Pirelli P Zero Trofeo R που περιβάλλουν τις -ειδικά σχεδιασμένες και ελαφρύτερες- 21άρες ζάντες. Η ενεργή ανάρτηση Active Ride έχει ρυθμιστεί αποκλειστικά για την Turbo GT, ενώ τα επίσης ενεργά αεροδυναμικά στοιχεία περιλαμβάνονται στο στάνταρ εξοπλισμό. Το ίδιο ισχύει για τα carbon καλύμματα στους καθρέπτες και τις μεσαίες κολώνες, τα οποία μαζί με την αφαίρεση διαφόρων στοιχείων, μειώνουν το βάρος του αυτοκινήτου έως και 75 κιλά συγκριτικά με την Turbo S. Στάνταρ είναι επίσης τα κεραμικά φρένα PCCB (Porsche Ceramic Composite Brakes), που παίζουν τεράστιο ρόλο στην επίτευξη ρεκόρ πίστας.
Ακόμα μεγαλύτερο ρόλο, όμως, παίζει η συγκλονιστική δύναμη της Turbo GT. Οι δυο ηλεκτροκινητήρες παράγουν καταρχήν 788 άλογα, τα οποία γίνονται 1.033 με την ενεργοποίηση του launch control. Για δυο δευτερόλεπτα, ωστόσο, με την εμπλοκή του Attack Mode η συνολική ισχύς μπορεί να αγγίξει τους 1.100 ίππους και τα 1.340 Nm, χρήζοντας την απόλυτη Taycan ως την ισχυρότερη Porsche παραγωγής της Ιστορίας! Ταυτόχρονα, δε, είναι και η ταχύτερη. Το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε μόλις 2,3 δλ. (2,2 δλ. με το πακέτο Weissach) και το 0-200 χλμ./ώρα σε 6,6 δλ. (6,4 δλ. αντίστοιχα), ενώ η τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 305 χλμ./ώρα (290 χλμ./ώρα η Turbo S). Η μπαταρία των 105 kW τέλος, εξασφαλίζει μέγιστη αυτονομία 555 χλμ.