Ιστορική μέρα για την Porsche η σημερινή, καθώς οι Γερμανοί παρουσίασαν το ισχυρότερο και ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής στα χρονικά τους! Ο λόγος για την Taycan Turbo GT των 1.100 ίππων, που εκτός των ρεκόρ πίστας στο παλμαρέ της έχει και ένα σοκαριστικά γρήγορο 0-100 χλμ./ώρα, οριακά πάνω από τα 2,0 δευτερόλεπτα!
Την κορυφαία και πιο σκληροπυρηνική Taycan την είχαμε δει πρώτη φορά στις αρχές του έτους, όταν συνέτριψε το ρεκόρ του Tesla Model S Plaid για το ταχύτερο ηλεκτρικό όλων των εποχών στο Nurburgring. Τότε το αυτοκίνητο ήταν καμουφλαρισμένο και οι τεχνικές πληροφορίες ελάχιστες. Σήμερα, όμως, ήρθε η ώρα της πλήρους αποκάλυψης. Το ανθρακονημάτινο αεροδυναμικό πακέτο φροντίζει για την παραγωγή έξτρα κάθετης δύναμης, σε συνδυασμό με μορφοποιητές αέρα στο πάτωμα και σταθερή αεροτομή πίσω (όλα στάνταρ με το πακέτο Weissach). Συνολικά η Taycan Turbo GT Weissach πιέζεται στο οδόστρωμα από 220 κιλά downforce, αντλώντας και το τελευταίο ψήγμα πρόσφυσης από τα Pirelli P Zero Trofeo R που περιβάλλουν τις -ειδικά σχεδιασμένες και ελαφρύτερες- 21άρες ζάντες.
Η ενεργή ανάρτηση Active Ride έχει ρυθμιστεί αποκλειστικά για την Turbo GT, ενώ τα επίσης ενεργά αεροδυναμικά στοιχεία (splitter εμπρός, αεροτομή πίσω) περιλαμβάνονται στο στάνταρ εξοπλισμό. Το ίδιο ισχύει για τα carbon καλύμματα στους καθρέπτες και τις μεσαίες κολώνες, τα οποία μαζί με την αφαίρεση διαφόρων στοιχείων (ταπέτο στο χώρο αποσκευών, ηχομόνωσης στις πόρτες, ακόμα και το ρολόι στο ταμπλό του Chrono Package) μειώνουν το βάρος του αυτοκινήτου έως και 75 κιλά συγκριτικά με την Turbo S. Στάνταρ είναι επίσης τα κεραμικά φρένα PCCB (Porsche Ceramic Composite Brakes), που παίζουν τεράστιο ρόλο στην επίτευξη ρεκόρ πίστας. Ειρήσθω εν παρόδω, πέρα από το Nurburgring η Taycan Turbo GT έσπασε πρόσφατα τα χρονόμετρα και στη Laguna Seca (1.27.87, και εκεί το ταχύτερο ηλεκτρικό όλων των εποχών πλέον).
Ακόμα μεγαλύτερο ρόλο, όμως, παίζει η συγκλονιστική δύναμη της Turbo GT. Οι δυο ηλεκτροκινητήρες παράγουν καταρχήν 788 άλογα, τα οποία γίνονται 1.033 με την ενεργοποίηση του launch control. Για δυο δευτερόλεπτα, ωστόσο, με την εμπλοκή του Attack Mode η συνολική ισχύς μπορεί να αγγίξει τους 1.100 ίππους και τα 1.340 Nm, χρήζοντας την απόλυτη Taycan ως την ισχυρότερη Porsche παραγωγής της Ιστορίας! Ταυτόχρονα, δε, είναι και η ταχύτερη. Το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε μόλις 2,3 δλ. (2,2 δλ. με το πακέτο Weissach) και το 0-200 χλμ./ώρα σε 6,6 δλ. (6,4 δλ. αντίστοιχα), ενώ η τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 305 χλμ./ώρα (290 χλμ./ώρα η Turbo S). Η μπαταρία των 105 kW τέλος, εξασφαλίζει μέγιστη αυτονομία 555 χλμ.