Η Aston Martin φρέσκαρε πριν λίγους μήνες την DBX707, δίνοντας την καλύτερη αφορμή στους βελτιωτές για να καταπιαστούν και πάλι μαζί της. Σιγά μην έχανε ευκαιρία η Wald International να βάλει στο βρετανικό SUV, το καλύτερό της bodykit.
Η DBX707 Black Bison δεν είναι μαύρη, αλλά σίγουρα αποπνέει δύναμη βίσωνα. Ο νέος εμπρός προφυλακτήρας με το μεγάλο splitter, ο επίσης νέος πίσω με τον μεγαλύτερο διαχύτη και τις ψηλότερα τοποθετημένες εξατμίσεις (διπλές αντί για τετραπλές εδώ), τα ογκώδη side skirts στο πλάι και οι 23άρες ζάντες αναβαθμίζουν την εμφάνιση της Βρετανίδας, τονώνοντας παράλληλα το δυναμισμό της. Από το εσωτερικό δεν έχουμε εικόνα, αλλά η Wald αναφέρει διαφορετικές επενδύσεις και χρωματικούς συνδυασμούς, από κοινού με φιλέτα ανθρακονημάτων σε κεντρική κονσόλα και εσωτερικό θυρών.
Στο μηχανοστάσιο ο 4.0 V8 twinturbo της Mercedes-AMG συνεχίζει να παράγει 707 ίππους και 900 Nm ροπής, που θα συνιστούσε επίδοση-ρεκόρ για SUV παραγωγής, αν δεν υπήρχε η Ferrari Purosangue των 725 ίππων! Ενδεικτικά η Urus αποδίδει 666 ίππους και 850 Nm, ενώ η Bentley Bentayga Speed 6.0 W12 635 ίππους και 900 Nm. Η DBX707, πάντως, θέτει στάνταρ όλων των εποχών στον τομέα που μετράει περισσότερο για την κατηγορία: της ταχύτητας. Το βρετανικό υπερ-SUV ανακοινώνεται στα 310 χλμ./ώρα τελικής και τα 3,2 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα, τοποθετούμενο σε αμφότερες τις μετρήσεις στην κορυφή των SUV παραγωγής μέχρι σήμερα (έστω με συγκάτοικο στην τελική, καθώς η Purosangue επίσης φτάνει στα 310 χλμ./ώρα, 3,3 δλ. το 0-100)!