Το 2020 η Aston Martin παρουσίασε το πρώτο SUV της ιστορίας της, με σκοπό ένα σεβαστό κομμάτι από την πίτα των υπερ-premium SUV. Bentley Bentayga, Lamborghini Urus και Rolls-Royce Cullinan ήταν οι στόχοι, κυρίως η Lamborghini. Η DBX, όμως, δεν κατάφερε ποτέ να κερδίσει όσο θα ήθελαν οι Βρετανοί το κοινό. Η κορυφαία της έκδοση, αντίθετα, τα πήγε πολύ καλύτερα, ούσα μέρος του επιτελείου της Formula 1 μάλιστα. Για αυτό ενώ όλες οι άλλες εκδόσεις της DBX έχουν καταργηθεί, η DBX707 όχι μόνο συνεχίζει κανονικά, αλλά ανανεώνεται κιόλας.
Η φρεσκαρισμένη Βρετανίδα δεν ξεχωρίζει ιδιαίτερα οπτικά, καθώς το παρουσιαστικό παραμένει στο μεγαλύτερο κομμάτι του αναλλοίωτο. Ο ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας φιλοξενεί μεγαλύτερες εισαγωγές και νέα LED ημέρας, μαζί με έντονο splitter. Αλλαγές όχι μόνο για τη βελτίωση της αεροδυναμικής, αλλά και την ψύξη του κινητήρα, του κιβωτίου και των φρένων. Στο προφίλ κυριαρχούν οι νέες ζάντες των 22 (στάνταρ) ή 23 (προαιρετικά) ιντσών, που ενισχύουν τόσο την εμφάνιση όσο και το στήσιμο του βρετανικού υπερ-SUV. Οι μεγάλες πλαϊνές ποδιές χαρακτηρίζονται από το τελείωμα των ακροπτερυγίων τους, ενώ ακόμα πιο εντυπωσιακή είναι η διαμόρφωση του διαχύτη που αντλεί επιρροές από τα μονοθέσια της Formula 1. Ο ανασχεδιασμένος πίσω προφυλακτήρας επίσης φιλοξενεί ακροπτερύγια, όπως και τετραπλές απολήξεις για την εξάτμιση, ενώ η οροφή εξοπλίζεται με αεροτομή διπλού χείλους εκφυγής.
Η Aston Martin έδωσε πολύ μεγαλύτερη έμφαση στην αναβάθμιση του εσωτερικού, το οποίο ήταν το αδύναμο σημείο της κορυφαίας DBX. Όχι από πλευράς υλικών ή πολυτέλειας, φυσικά, αλλά από θέμα ψηφιακότητας. Η νέα DBX707 ενημερώνει τον οδηγό της μέσω ψηφιακού πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών (+1,5 ίντσες σε σχέση με πριν), ενώ το αναθεωρημένο ταμπλό φιλοξενεί μια ολοκαίνουργια οθόνη αφής 10,25 ιντσών στο κέντρο. Κουμπιά και διακόπτες αναλαμβάνουν να διευκολύνουν το χειρισμό των συνηθέστερων λειτουργιών (προγράμματα λειτουργίας, αναρτήσεις, κλιματισμό κλπ) ενισχύοντας την εργονομία, ενώ το ηχοσύστημα αναβαθμίζεται σε 800Watt και 14 ηχείων. Προαιρετικά υπάρχει ακόμα καλύτερο της Bowers & Wilkins με 23 ηχεία, διπλό ενισχυτή και ισχύ 1.600 Watt.
Στο μηχανοστάσιο ο 4.0 V8 twinturbo της Mercedes-AMG συνεχίζει να παράγει 707 ίππους και 900 Nm ροπής, που θα συνιστούσε επίδοση-ρεκόρ για SUV παραγωγής, αν δεν υπήρχε η Ferrari Purosangue των 725 ίππων! Ενδεικτικά η Urus αποδίδει 666 ίππους και 850 Nm, ενώ η Bentley Bentayga Speed 6.0 W12 635 ίππους και 900 Nm. Η DBX707, πάντως, θέτει στάνταρ όλων των εποχών στον τομέα που μετράει περισσότερο για την κατηγορία: της ταχύτητας. Το βρετανικό υπερ-SUV ανακοινώνεται στα 310 χλμ./ώρα τελικής και τα 3,2 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα, τοποθετούμενο σε αμφότερες τις μετρήσεις στην κορυφή των SUV παραγωγής μέχρι σήμερα (έστω με συγκάτοικο στην τελική, καθώς η Purosangue επίσης φτάνει στα 310 χλμ./ώρα, 3,3 δλ. το 0-100)!