Το νέο Toyota Land Cruiser είναι από το εργοστάσιο «άρμα». Η Wald International όμως φροντίζει να αφαιρέσει τα εισαγωγικά και να φέρει πιο κοντά στο ιαπωνικό off roader, στην επιβλητικότητα των τανκ.
Το πρώτο που τραβάει το βλέμμα στο βελτιωμένο Land Cruiser, περισσότερο ακόμα και από το total black παρουσιαστικό ή το νέο καπό με τους αεραγωγούς, είναι τα τεράστια φουσκώματα στα φτερά και οι νέοι χωμάτινοι τροχοί. Οι μεν επεκτάσεις των θόλων κατασκευάζονται από fiberglass και αυξάνουν το πλάτος αρκετά πάνω από τα 1.980 χλστ. του εργοστασίου, οπότε σίγουρα μιλάμε για περισσότερα από 2 μέτρα. Εξίσου σίγουρα μεγαλύτερη των εργοστασιακών 220 χλστ. είναι και η απόσταση από το έδαφος, χάρη στο κιτ ανύψωσης και τις ζάντες των 20 ή 22 ιντσών. Λεπτομέρειες, ωστόσο, δεν ανακοινώνονται ακόμα.
Κάτι που ισχύει και την κατάσταση στο μηχανοστάσιο. Στη χώρα μας, την κίνηση της 8ης γενιάς του εμβληματικού Toyota αναλαμβάνει ο γνωστός μας τετρακύλινδρος 2.8 ντίζελ των 204 ίππων, σε συνδυασμό με 8άρι αυτόματο κιβώτιο και ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα τετρακίνησης. Σε άλλες αγορές υπάρχει και η κορυφαία έκδοση των 326 ίππων και 630 Nm, από το full hybrid σύνολο του 2.4λτ. τούρμπο βενζινοκινητήρα και του ηλεκτρικού μοτέρ. Δεν τίθεται συζήτηση για το ποιος κινητήρας ταιριάζει περισσότερο σε αυτή την εμφάνιση, ακόμα και δίχως μετατροπές. Για σχεδόν 330 άλογα μιλάμε εξάλλου στο I-Force Max, οπότε λίγοι θα παραπονεθούν για έλλειμμα ισχύος.
Οι βελτιώσεις της Wald βρίσκονται στο στάδιο της εξέλιξης, για αυτό και έχουμε μόνο δυο renderings να μας δείχνουν τη μορφή του αυτοκινήτου. Τεχνικά στοιχεία και τιμές θα ανακοινωθούν με το λανσάρισμα του πακέτου, προς το τέλος του έτους.