Η πρεμούρα των Subaru με τα STI φτάνει ως τις απλές εκδόσεις των Impreza, Levorq, Forester κλπ, σε άλλες αγορές. Το ότι μοιάζουν με STI όμως, δεν πάει να πει ότι διαθέτουν και τα απαραίτητα προσόντα. Ας δούμε λίγο το νέο Impreza S-Edition, που μόλις ξεκίνησε την καριέρα του στην αγορά της Αυστραλίας.
Εμφανισιακά έχει όλα τα φόντα να σου φτιάξει τη διάθεση: αεροδυναμικές ενθέσεις σε προφυλακτήρες, μαρσπιέ και οροφή, κατακόκκινο Pure Red αμάξωμα (διαθέσιμα και τα Crystal Black Silica, Crystal White Pearl) σε συνδυασμό με μαύρες πινελιές, και μια τετράδα 18άρες ζάντες (επίσης μαύρες) με τα σήματα της Subaru Tecnica International στο κέντρο. Από εσωτερικό έχουμε λίγες φωτογραφίες, ωστόσο η Subaru αναφέρει δερμάτινες επενδύσεις, μπάκετ καθίσματα και αλουμινένια πεντάλ, μαζί με φιλέτα απομίμησης αλουμινίου σε κεντρική κονσόλα και ταμπλό. Οπότε από look μέσα-έξω, πάμε καλά. Κάτω από το αμάξωμα αρχίζουν οι ενστάσεις.
Την κίνηση του Impreza S-Edition αναλαμβάνει ο κλασικός 2.0λιτρος τετρακύλινδρος ατμοσφαιρικός boxer, απόδοσης 156 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και 197 Nm στις 4.000 σ.α.λ. Όλοι οι τροχοί παραλαμβάνουν την ισχύ, μέσω του εξίσου κλασικού συστήματος τετρακίνησης Symmetrical All Wheel Drive και αποκλειστικά με κιβώτιο CVT. Κατά συνέπεια οι επιδόσεις μόνο εφάμιλλες της εμφάνισης δεν είναι: 0-100 χλμ./ώρα σε 10,0 δλ., τελική 190 χλμ./ώρα. Κι αν σκέφτεστε ότι μπορεί να μην έχει το απαιτούμενο γκάζι, αλλά φέρει βελτιώσεις σε ανάρτηση-φρένα, μπορείτε να το ξεχάσετε. Εργοστασιακά παραμένουν άπαντα, με τη Subaru να προσφέρει προαιρετικά μπάρα θόλων για αυξημένη ακαμψία και αμεσότητα στο μπροστινό.
Το νέο Impreza S-Edition ξεκινά στη χώρα των καγκουρό από τις 42.490 τοπικών δολαρίων, που αντιστοιχούν σε μόλις 23.645 ευρώ.
















































