Οι κινητήρες της Honda έχουν το συνήθειο να βρίσκονται σε μηχανοστάσια που δεν τους σπέρνουν. Τα ιαπωνικά μοτέρ είναι από τα αγαπημένα τροπέτα των βελτιωτών, αλλά σε Porsche δύσκολα τα πετυχαίνεις. Ο ιδιοκτήτης μιας 911, ωστόσο, είπε να κάνει τη διαφορά, αναζητώντας πρωτίστως την αξιοπιστία και μετά τα άλογα.
Ο Ben Sipson είχε αρχίσει να απογοητεύεται από τη φήμη ζημιάρη, που έχει ο εξακύλινδρος boxer των 3.4 λίτρων στην 996 του. Κάποιοι φίλοι του, που δραστηριοποιούνται στις «μεταμοσχεύσεις» μοτέρ Honda, έβαλαν σε ένα Smart τον K24 των 2.4 λίτρων. Αυτόματα, δημιουργήθηκε η εξής σκέψη: «αφού μπήκε στο Smart, γιατί όχι και στην 911;». Ο K24 φημίζεται για την ευελιξία του στις τοποθετήσεις σε ξένα μηχανοστάσια, όπως και στην έφεσή του να παίρνει άλογα αξιόπιστα. Ό,τι ακριβώς ζητούσε ο Sipson, έχοντας βαρεθεί τα 300 άλογα του 3.4λτ. flat six και φοβούμενος βελτίωσή του.
Ειδικά στην Αμερική, το εν λόγω μοτέρ της Porsche πάει κι έρχεται στα συνεργεία. Το συγκεκριμένο είναι από τα σπάνια που ακόμα λειτουργεί απροβλημάτιστα, κάτι που σήμαινε ότι δεν δυσκολεύτηκε καθόλου ο κάτοχος της μπλε 996 να το πουλήσει. Κατόπιν, με τα χρήματα από αυτή την πώληση, πέρασε στο επόμενο στάδιο: την αγορά και βελτίωση του K24. Το ιαπωνικό σύνολο –όπως και πολλά άλλα της Honda- τα πάει πολύ καλά με την υπερτροφοδότηση. Οπότε η προσθήκη τούρμπο ήρθε σχεδόν αυτόματα, αφού πρώτα πήρε θέση στα μετόπισθεν της 911. Στη συνέχεια ήρθαν ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, μεγαλύτερα φρένα, αγωνιστικού επιπέδου μπλοκέ, αναβαθμισμένο δίσκο-πλατό και σφόνδυλο, μεγαλύτερα intecooler, νέο εγκέφαλο και αντλίες (βενζίνης – λαδιού), αλλά και custom εξάτμιση.
Το αποτέλεσμα; 600 ιαπωνικά άλογα να φωνασκούν στις 8.000 σ.α.λ., χαρίζοντας μια μοναδική VTEC χροιά στην «διεθνική» Γερμανίδα!