Τα ηλεκτρικά έχουν αποδείξει σε πολλαπλές περιπτώσεις την έφεσή τους στο τεστ αποφυγής ταράνδου, εκμεταλλευόμενα το χαμηλό κέντρο βάρους που εξασφαλίζει η τοποθέτηση των μπαταριών και των ηλεκτροκινητήρων. Το Audi Q6 e-tron προσθέτει άλλη μια απόδειξη στα τεκμήρια στριψίματος των EV, ολοκληρώνοντας τη δοκιμασία απότομης αλλαγής πορείας με εξαιρετικά αποτελέσματα.
Το ηλεκτρικό SUV δοκιμάστηκε από το km77.com στην έκδοση Quattro, με τους δυο ηλεκτροκινητήρες και τα 388 άλογα. Μαζί τους όλα τα απαραίτητα ηλεκτρονικά συστήματα, περιλαμβανομένων ενεργών αμορτισέρ και διαφόρων προγραμμάτων οδήγησης. Τα ελαστικά Pirelli PZero elect ακολουθούν την πάγια EV προσέγγιση της χαμηλής τριβής, αλλά η διάσταση του πέλματος και των τροχών βρίσκονται στα επίπεδα ισχύος του αυτοκινήτου (255/50 R20 μπροστά, 285/45 R20 πίσω). Όλα τα παραπάνω φάνηκαν από το πρώτο κιόλας πέρασμα, που ήταν τόσο καλό ώστε ο δοκιμαστής χάλασε την προσπάθεια γιατί περίμενε υποστροφή, η οποία δεν ήρθε ποτέ.
Στα 76 χλμ./ώρα ο οδηγός έστριψε πιο γρήγορα και έντονα από όσο έπρεπε, στο πέρασμα από πρώτο σε δεύτερο διάδρομο, καθότι είχε την έγνοια ότι το εμπρός μέρος θα υποχωρούσε. Κάτι που τελικά όχι μόνο δεν έγινε, αλλά το Q6 e-tron έδειξε να μην «ιδρώνει» καν. Ίδια και καλύτερη εικόνα στα 78 χλμ./ώρα, με πολύ μικρές κλίσεις από το αμάξωμα και υποδειγματική παρέμβαση από το ESP. Εντυπωσιακό πέρασμα σε όλα του (ταχύτητα, συμπεριφορά, αίσθηση), που γίνεται ακόμα περισσότερο όταν βάλουμε στην εξίσωση την επίδοση του RS 3, που τα είχε καταφέρει με 3 χλμ./ώρα (75) λιγότερα!