Νέο Hyundai Ioniq 5 N DK δια χειρός Drift King (+video)

Πιο ιδανικός άνθρωπος από τον Keichi Tsuchiya, κατά κόσμον «Drift King», για το προμοτάρισμα του Hyundai Ioniq 5 N δεν υπάρχει. Ο οδηγός που εφηύρε τις πλαγιολισθήσεις ισχύος, στο τιμόνι του αυτοκινήτου που κάνει αυτοσκοπό το drift στα σπορ ηλεκτρικά! Οι Κορεάτες το ήξεραν, πόνταραν στον Ιάπωνα θρύλο και δικαιώθηκαν, για να του χαρίσουν τώρα την πιο ακραία και σκληροπυρηνική έκδοση του Ioniq 5 N, αφιερωμένη στη χάρη του.

To νέο Ioniq 5 N DK Edition ξεχωρίζει μονομιάς χάρη στο hardcore παρουσιαστικό του, που φαίνεται ότι είναι φορτωμένο με μια σειρά αξεσουάρ από τον κατάλογο N Performance. Η μεγάλη αεροτομή πίσω τραβάει τα περισσότερα βλέμματα, συνοδευόμενη από αεροδυναμικά στοιχεία τόσο στους προφυλακτήρες (ακροπτερύγια και splitter στον εμπρός, διαχύτης και επίσης ακροπτερύγια πίσω) όσο και τα μαρσπιέ (βλέπε εντονότερες ποδιές). Οι πολυάκτινες 21άρες ζάντες είναι νέες και ελαφρύτερες (-10,6 κιλά η μη αναρτώμενη μάζα), ενώ πίσω τους φιλοξενούν αναβαθμισμένες δισκόπλακες και δαγκάνες (6πίστονες εμπρός, με 54% περισσότερη επιφάνεια τριβής από τα τακάκια). Φυσικά η υπογραφή του Drift King δεν θα μπορούσε να λείπει, μπαίνοντας φαρδιά-πλατιά στις πίσω κολώνες και την πόρτα του πορτμπαγκάζ, ενώ οι πράσινες πινελιές στο αμάξωμα και τις δαγκάνες προέρχονται από την αγωνιστική φόρμα του Ιάπωνα μύθου.

Οι βελτιώσεις στην αεροδυναμική προσθέτουν 93 κιλά κάθετης δύναμης στα 140 χλμ./ώρα, ενώ η ανάρτηση φιλοξενεί ελατήρια χαμηλώματος που φέρνουν το αμάξωμα 15 χλστ. πιο κοντά στην άσφαλτο. Οι μηχανικοί του N Division πειραματίστηκαν με διάφορα setup, ωστόσο έκριναν πως το στήσιμο και το λογισμικό των ηλεκτρονικά ελεγχόμενων αμορτισέρ του κανονικού Ioniq 5 N είναι ιδανικό, τοποθετώντας μόνο τα προαναφερθέντα χαμηλότερα ελατήρια της H&R.

Από καθαρά αριθμολογικής πλευράς στην ισχύ τώρα, οι 610 ίπποι και τα 740 Nm (650 άλογα/770 Nm για 10 δλ., μέσω του N Grin Boost) από τους δυο ηλεκτροκινητήρες  παραμένουν ανεπηρέαστοι, προσφέροντας επιτάχυνση 3,5 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα (3,4 δλ. με το N Grin) και ηλεκτρονικά περιοριζόμενη τελική 260 χλμ./ώρα στο κανονικό Ioniq 5 N, που είναι από τις υψηλότερες σε EV ανεξαρτήτως κατηγορίας. Το ίδιο ανεπηρέαστες μένουν οι ρυθμίσεις στα ηλεκτρονικά συστήματα (N Drift Optimiser, Torque Kick Drift, Virtual Shift Mode κλπ), καθώς επίσης από το απλό Ioniq 5 N εμφανίζονται ιδανικά ρυθμισμένα. Εξάλλου, μην ξεχνάμε ότι έχει βάλει το χέρι του ο Drift King για όλα τα παραπάνω. Λίγες και καλές αναβαθμίσεις στο «δικό» του N, το οποίο μάλιστα δεν θα είναι έκδοση περιορισμένης παραγωγής, αλλά θα ξεκινήσει να πωλείται κανονικά αργότερα στο 2025.

Get it on Google Play Download on the App Store