Πίσω στο 2008, εμφανίστηκε ένα roadster που θύμιζε πολύ την Lotus Elise σε εμφάνιση, αλλά μπορούσε να επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση εντός 3,9 δλ. Πώς; Με τη χρήση ηλεκτροκινητήρα. Ήταν η χρονιά που για πρώτη φορά, ακούσαμε το όνομα «Tesla» σε αυτοκίνητο. Μια 15ετία σχεδόν αργότερα, η πορεία της εταιρίας του Elon Musk διδάσκεται σε οικονομικά πανεπιστήμια και σεμινάρια διοίκησης επιχειρήσεων, έχοντας συμβάλλει τα υπερ-μέγιστα στη ραγδαία εξάπλωση των ηλεκτρικών οχημάτων. Τα Tesla είναι συνώνυμο της επιτάχυνσης και της EV κουλτούρας, διαθέτοντας εκπροσώπηση σε τέσσερις κατηγορίες (Model Y, Model 3, Model S, Model X). Σε αυτή που την έκανε διάσημη, όμως, δεν υπάρχει δείγμα. Ή, για να ακριβολογούμε, υπάρχει σε επίπεδο «θα». Ο λόγος, φυσικά, για το Roadster 2ης γενιάς.
Το πρωτότυπο εμφανίστηκε το 2018, αλλά μέχρι τώρα τίποτα. Ένας YouTuber, ωστόσο, αποφάσισε να πάρει την κατάσταση στα χέρια του. Ο David Andreyev βρήκε ένα τρακαρισμένο Model 3 Performance,το οποίο έκρινε πως θα αποτελούσε την ιδανική βάση για να κάνει τη δουλειά της Tesla με το νέο Roadster. Αντλώντας έμπνευση από το Cybertruck και τη Chevrolet Corvette, έπιασε τα fiberglass και τα πλαστικά κι άρχισε να δημιουργεί. Έπειτα από 3 χρόνια δουλειάς, κόψε-ράψε (κυρίως κόψε) στην οροφή, εκτεταμένες εργασίες στο πίσω μέρος (σε πόρτες-φτερά), παραγγελία custom πάνελ (κάποια προϊόντα 3D εκτύπωσης) και συνολικά 4,5 εκατ. δολάρια (4,3 εκατ. ευρώ), ο Andreyev έφτιαξε το ένα και μοναδικό Roadster ΜΚ2!
Η λεπτομέρεια στο αμάξωμα του μεταλλαγμένου Model 3 όχι απλά εντυπωσιάζει, σε κάνει να πιστεύεις πως είναι εργοστασιακού επιπέδου. Κάλλιστα θα μπορούσε η Tesla να πάρει αυτό το αυτοκίνητο, να το κάνει «copy-paste» και να λανσάρει επιτέλους το πολυαναμενόμενο νέο Roadster. Εννοείται σε ασύγκριτα χαμηλότερη τιμή, καθώς 4,5 εκατομμύρια δολάρια είναι χρήματα επιπέδου Bugatti Mistral.