H Tesla με το που ξεκίνησε τη διάθεση των μοντέλων της στην Ελλάδα «εκτόπισε» γρήγορα παραδοσιακούς κατασκευαστές και μοντέλα, προκαλώντας τους… ηλεκτροσόκ. Για παράδειγμα στα μεσαία σεντάν το Tesla Model 3 βρίσκεται στην πρώτη θέση των ταξινομήσεων φέτος (πρώτο και το 2023), με την Skoda Octavia που κυριαρχούσε για πολλά συνεχόμενα έτη πιο παλιά να χάνει την πρωτιά και τη γερμανική τριάδα (BMW Σειρά 3, Audi A4, Mercedes C-Class) να βρίσκεται χιλιόμετρα πίσω.
Για ένα καινούργιο Tesla Model 3 οι τιμές (χωρίς την κρατική επιδότηση) ξεκινούν από τις 41.490 ευρώ για το πισωκίνητο, από τις 49.490 ευρώ για το Dual Motor Long Range και από τις 57.490 ευρώ το Performance. Με την κρατική επιδότηση των 9.000 ευρώ και το επιπλέον όφελος των 2.000 ευρώ σε περίπτωση απόσυρσης, οι τιμές του είναι χαμηλότερες και από premium μεσαίων σεντάν βενζίνης. Παράλληλα υπάρχουν δεκάδες διαθέσιμα μεταχειρισμένα Model 3 Dual Motor στην «περιοχή» των 30.000 ευρώ, δηλαδή όσο πωλούνται μικρομεσαία καινούργια SUV στις εισαγωγικές τους εκδόσεις.
Κάποιοι όταν ψάχνουν για μεταχειρισμένο αυτοκίνητο (ανεξαρτήτως μοντέλου), κοιτούν και αυτά που έχουν ζημιά, γιατί πωλούνται σε πολύ χαμηλότερες τιμές. Εάν η επισκευή είναι μικρή και απαιτούνται λίγα λεφτά, τότε μπορεί και να τους συμφέρει. Στην συγκεκριμένη περίπτωση του σμπαραλιασμένου Tesla Model 3 Performance με μόνο 40.000 χλμ. και πρώτη ταξινόμηση τον Δεκέμβριο του 2021, μάλλον δεν αξίζει να επισκευαστεί, αφού έχει αρκετή ζημιά και σίγουρα υψηλού κόστους. Ο πωλητής ζητά το ποσό των 9.500 ευρώ και μάλλον περισσότερο προορίζεται για ανταλλακτικά, ειδικά αν δεν έχει πειραχτεί η μπαταρία, η οποία θα έχει τη μεγαλύτερη αξία από αυτό το τρακαρισμένο Tesla. Ωστόσο και πάλι δεν είναι λίγα λεφτά, αν σκεφτεί κανείς ότι αγοράζει ένα παλαιότερο οικογενειακό αυτοκίνητο που κινείται κανονικά και είναι αρτιμελές.