Η DS είναι ιδιαίτερα δραστήρια τον τελευταίο καιρό, καθώς μετά το συγκλονιστικό πρωτότυπο SM Tribute παρουσιάζει ένα νέο κουπέ-SUV, με αυτονομία που αγγίζει τα 750 χλμ.!
Παρουσιάζει κατά μια έννοια, βέβαια, καθώς το νέο μοντέλο είναι ακόμα καλυμμένο με τα αυτοκόλλητα του καμουφλάζ, τα οποία ωστόσο διαφημίζουν την εντυπωσιακή αυτονομία του επερχόμενου crossover. Όπως φαίνεται ολοκάθαρα από τη σιλουέτα, αλλά και το δηλώνουν περήφανα οι Γάλλοι, η σχεδίαση έγινε με βάση την καλύτερη δυνατή αεροδυναμική απόδοση. Τομέα όπου το νέο DS παίρνει «άριστα», καθώς εμφανίζει έναν καταπληκτικό συντελεστή οπισθέλκουσας της τάξης του Cd 0,24. Το εμπρός μέρος υιοθετεί τα πολύ αιχμηρά φωτιστικά σώματα DS Pixel Vision, την ώρα που πίσω ουσιαστικά καθρεπτίζουν τα εμπρός σε σχήμα και τοποθέτηση.
Η διακριτική παρουσία πλαστικών προστατευτικών στα πλαϊνά και η αυξημένη απόσταση από το έδαφος, αποτυπώνουν την -επιτυχημένη, αλήθεια είναι- προσπάθεια των σχεδιαστών να δώσουν crossover οπτική στο αμάξωμα, αλλά δίχως να απομακρυνθούν από την τεχνοτροπία του τετράθυρου κουπέ. Οι αεροδυναμικά σχεδιασμένες ζάντες (τουλάχιστον 20 ιντσών, αν και η DS δεν αναφέρει διάσταση) επίσης δείχνουν την προσήλωση στη διαχείριση του αέρα, με σκοπό την επίτευξη των 750 χλμ. αυτονομίας.
Λεπτομέρειες για τα μηχανικά μέρη ακόμα δεν έχουμε, ούτε φωτογραφίες από το εσωτερικό, πέρα από ότι το νέο DS πατάει στην πλατφόρμα STLA Medium. Συνεπώς θα μοιράζεται κινητήρες και μπαταρίες με τα Peugeot 3008/5008 και Opel Grandland, άρα η χωρητικότητα της μεγαλύτερης συστοιχίας θα φτάνει τα 98 kWh. Την ίδια μονάδα που χρησιμοποιεί και το E-3008 Long Range δηλαδή, μόνο που εδώ η δυνατότητα κίνησης μεταξύ των φορτίσεων αυξάνεται κατά 50 χλμ. (700 το Peugeot). Υπομονή λίγες εβδομάδες ακόμα, όταν και θα παρουσιαστεί επίσημα το νέο DS που θα αντικαταστήσει το DS 7 (και μάλλον θα λέγεται DS 8).